کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس قم

خبرگزاری فارس , 1 مهر 1398 ساعت 13:30

زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با شعار «شکوه مهر؛ نهضت حسینی، صلابت زینبی» در مدارس قم به صدا درآمد و دانش آموزان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.


به گزارش قم نیوز در نخستین روز ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر با شعار «شکوه مهر؛ نهضت حسینی، صلابت زینبی» صبح امروز طی مراسمی با حضور استاندار قم، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی در مدرسه شاهد اشراقی نواخته شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و با اشاره به حضور 265 هزار دانش آموز در کلاس‌های درس اظهار کرد: در استان قم طی سال‌های اخیر 170 واحد آموزشی به بهره برداری رسیده و تحقق این امر در توسعه آموزش در استان نقش بسزایی ایفا کرده است.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام بیان کرد: پوشش 100 درصدی دانش آموزان در مقطع ابتدایی و همچنین پوشش تحصیلی برای 98.5 درصد دانش آموزان در کشور از شاخص‌های مهم توسعه در کشور به شمار می‌رود.

در ادامه این مراسم استاندار قم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه نباید شاهد این باشیم که مدرک گرایی به عنوان شاخص در امر تحصیل مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید با توجه به نقش دانش آموزان در امر توسعه، در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم.

بهرام سرمست نیاز امروز کشور را تربیت نسل مسؤولیت پذیر بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی دانست و یادآور شد: باید در دانش آموزان این احساس وجود داشته باشند که در آینده کشور چه نقشی بر عهده دارند.

در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش و پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت آغاز سال تحصیلی قرائت شد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82227

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82227/نواخته-شدن-زنگ-آغاز-سال-تحصیلی-مدارس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir