کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حرکت در آموزش و پرورش باید منجر به رشد متوازن دانش آموزان شود

خبرگزاری فارس , 1 مهر 1398 ساعت 15:11

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در مقوله تعلیم و تربیت باید نگاهی تمام ساحتی داشته باشیم یادآور شد: در نظام آموزش و پرورش باید حرکت ما به گونه ای باشد که دانش آموزان در ابعاد مختلف رشدی متوازن داشته باشند.


به گزارش قم نیوز مهرزاد حمیدی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ شکوه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به اینکه در دهه چهارم انقلاب اسلامی مسئله تمدن سازی اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان کرد: در مسئله تمدن سازی اسلامی توجه به مسئله آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول آموزش و پرورش مبتنی بر تعلیم و تربیت اسلامی است گفت: این سند برای آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است و امروز شاهد هستیم که تجربه و توانایی لازم برای عملیاتی شدن این سند در آموزش و پرورش مهیا شدها ست.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پوشش 100 درصدی آموزش در مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: در مقطع متوسطه نیز آمار در این بخش قابل قبول است.

وی با تاکید بر اینکه در مقوله تعلیم و تربیت باید نگاهی تمام ساحتی داشته باشیم یادآور شد: در نظام آموزش و پرورش باید حرکت ما به گونه ای باشد که دانش آموزان در ابعاد مختلف رشدی متوازن داشته باشند. البته در آموزش و پرورش قم شاهد جاری بودن این نگاه تمام ساحتی هستیم.

حمیدی حضور 14 میلیون و 500 هزار دانش آموز در کلاس‌های درس همزمان با آغاز سال تحصیلی را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال یک میلیون نفر از معلمان به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82229

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82229/حرکت-آموزش-پرورش-باید-منجر-رشد-متوازن-دانش-آموزان-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir