پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 82327
منبع : خبرگزاری فارس

کنگره ملی 6000 شهید استان قم سال آینده برگزار می‌شود

قم نيوز : جانشین سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) به برنامه برگزاری کنگره شهدای استان در سال‌ آینده اشاره کرد و گفت: قم نخستین استان پیشرو در برگزاری کنگره‌های گرامیداشت شهدا بوده و بعد از گذشت این دوره در دوره دوم نیز قم نخستین استان است.
کنگره ملی 6000 شهید استان قم سال آینده برگزار می‌شود
کنگره ملی 6000 شهید استان قم سال آینده برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سرهنگ احمد بیطرفان ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور که همزمان با هفته دفاع مقدس به عنوان نخستین رویداد کنگره ملی 6 هزار شهید استان قم در سالن همایش مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تقدیر از شهردار قم و تیم مدیریت شهری که در راستای خدمت به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت(ع) فعالیت می‌کنند اظهار کرد: هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) همزمان شده و تجلیل بسیار ویژه‌ای در این ایام از جایگاه شهدا در حال انجام است.

وی با اشاره به خدمات بی‌نظیر شهرداری قم در سال‌های اخیر تصریح کرد: این کارهایی که در سال‌های اخیر توسط تیم مدیریت شهری انجام شده باید اطلاع‌رسانی شده و مردم از آنها مطلع شوند.

جانشین سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) به برنامه برگزاری کنگره شهدای استان در سال‌ آینده اشاره کرد و افزود: قم نخستین استان پیشرو در برگزاری کنگره‌های گرامیداشت شهدا بوده و بعد از گذشت این دوره در دوره دوم نیز قم نخستین استان است.

وی با تاکید بر تقدیم 400 شهید از استان قم در قالب لشکرهای فاطمیون، زینبیون، لشکر عملیاتی علی‌بن ابیطالب و... گفت: شاهد گرامیداشت ویژه این شهدا با اقدام مطلوب شهرداری و سازمان آرامستان‌ها در آرامستان بهشت معصومه هستیم.

بیطرفان به آغاز برنامه‌های کنگره شهدای استان از مردادماه امسال گفت: افتتاح این مجموعه ورزشی نخستین رویداد کنگره است و در ادامه باقی برنامه‌های مرتبط با شهدا با همین عنوان برپا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز خدمت به مردم گامی در راستای مبارزه با استکبار است افزود: رهبری نبرد امروز در مسیر مقابله با استکبار را همین خدمت به مردم می‌دانند و این توفیق بزرگ نصیب تیم مدیریت شهری شده که خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌کنند؛ در دفاع مقدس آتش و کشته‌ها معلوم بود اما در شرایط امروز مبارزه به صورتی است که آتش آن پنهان بوده و کشته‌های آنان نیز جزو مخاطبان فضای مجازی است.

بیطرفان خاطرنشان کرد: ما باید به دنبال غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان با احداث فضاهای فرهنگی و ورزشی باشیم تا درگیر آسیب‌های فضای مجازی نشوند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbzfbw.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما