يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82383
منبع : خبرگزاری مهر
در دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون مردان؛

بدمینتون بازان قمی در رده دوم قرار گرفتند

قم نيوز : در لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور بدمینتون بازان قمی در رده دوم دور رفت قرار گرفتند.
بدمینتون بازان قمی در رده دوم قرار گرفتند
بدمینتون بازان قمی در رده دوم قرار گرفتند
به گزارش قم نیوز تیم بدمینتون قم پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر در فصل گذشته، امسال تلاش می‌کند بار دیگر به لیگ برتر صعود کند و مسابقات خود را در لیگ دسته اول مردان آغاز کرده است.

بدمینتون بازان قم برای صعود به لیگ برتر باید یکی از ۲ سهمیه صعود از گروه خود را به دست بیاورند و سپس در مرحله نهایی که با حضور ۴ تیم برتر از ۲ گروه مقدماتی، برگزار می‌شود قهرمان یا نایب قهرمان شوند.

در این راه، دور رفت مسابقات دسته اول کشور در گروه‌های ۲ گانه در حالی برگزار شد که تیم هیئت بدمینتون قم در گروه دوم این مسابقات، بازی‌های خود را در اراک برگزار کرد و از ۴ بازی خود صاحب ۲ پیروزی و ۲ شکست شد.

در بازی‌های برگزار شده، تیم هیئت بدمینتون قم توانست ۳ بر ۲ برابر تیم هیئت بدمینتون تبریز به پیروزی برسد و سپس با برتری ۴ بر یک برابر تیم ستاد آجا دومین برد را نیز به دست بیاورد اما ۲ شکست در ادامه، این تیم را متوقف کرد.

نماینده بدمینتون قم در دیدار برابر هیئت بدمینتون اراک میزبان مسابقات ۴ بر یک نتیجه را واگذار کرد و در نهایت در مسابقه برابر نماینده استان البرز ۳ بر ۲ مغلوب شد تا فاصله‌اش با تیم صدرنشین اراک به ۴ امتیاز برسد.

بدین ترتیب تیم هیئت بدمینتون قم با ۸ امتیاز در رده دوم جدول دور رفت قرار گرفت البته تیم البرز با همین امتیاز در رتبه سوم است و تیم بدمینتون تبریز نیز با ۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و موقعیت تیم‌های بالاتر را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdss0j.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما