دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 82429
منبع : خبرگزاری تسنیم

مراسم اربعین حسینی یارگیری برای امام زمان(عج)است

قم نيوز : مسئول بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: مراسم اربعین حسینی یارگیری اباعبدالله(ع) برای امام زمان(عج)است، در اربعین امام حسین(ع) مراسم روضه برگزار کرده و باید با زن و بچه و میلیونی در این مراسم عظیم شرکت کنیم.
مراسم اربعین حسینی یارگیری برای امام زمان(عج)است
مراسم اربعین حسینی یارگیری برای امام زمان(عج)است
به گزارش قم نیوز حاج حسین یکتا در ویژه‌برنامه "روایت ناتمام" که با حضور پرشور مردم استان به‌خصوص نسل جوان در نمایشگاه یادیاران برگزار شد، اظهار داشت:امام زمان(عج)نظر کرد و شهدای غواص رخ نشان دادند و حال جامعه تغییر کرد.

وی با اشاره به رشادت شهدا در عملیات کربلای 5 افزود:در این پشت سرمان صدای انفجار می‌آمد که میدان مین بود و مدتی پیش آن منطقه رفتم و محل پای قطع‌شده شهدا را مشاهده کردم.

مسئول بنیاد کرامت امام رضا(ع) تصریح کرد:اگر گلوله‌های پشت آرپی‌جی زن ترکش بخورد تمام تنش می‌سوزد و این موضوع وسط میدان مین پیش می‌آمد و رزمندگان رنج و سختی زیادی در عملیات‌ها متحمل شدند.

یکتا بیان کرد:بدن رزمندگان دفاع مقدس سوخته می‌شد تا یک گردان کمین نخورد، امروز شهدا به میدان آمدند و در این شب‌ها و در این نمایشگاه حضور دارند تا دست جوانان را  بگیرند.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شهدا بیان کرد: امروز شهدا رخ نشان می‌دهند و در تشییع شهدا حضور پرشور جوانان را مشاهده می‌کنیم، در تشییع شهدا در تهران یکی از ارامنه حضور پیداکرده بود و در صحبتی که داشت بر جایگاه شهدا تأکید کرد که این موضوع نشان از عظمت شهیدان است.

مسئول بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: امام خمینی(ره)فرمود در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و امروز دماغ آمریکا و اسرائیل به خاک مالیده شده و اسراییل فکر حمله به غزه و لبنان رااز سرش بیرون کرده است.

یکتا ادامه داد:امروز پرچم شهدا بالا است و به برکت خون شهدا مراسم اربعین پرشور و عظیم برگزار می‌شود و به برکت شهدا شلمچه،طلاییه، فکه دارالشفای عاشقان شده است.

وی با تأکید بر اینکه خون شهدا در حال اثرگذاری است، افزود: امام راحل فرمود تا قیامت جایگاه و راه شهدا تداوم دارد.

مسئول بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: عزیزدردانه مادری شهید می‌شود ولی پس از سی سال راهش ادامه دارد، امشب به عشق شهدا این جمعیت عظیم در این محل حضور پیدا کردند و این یعنی خون شهدا و مسیر آن‌ها برای همیشه تداوم دارد.

یکتا افزود:غواصان گمنام دست نسل جوان را باز کردند و شهید حججی دلبری کرد،پرچم شهدا بالا است و هرچه امام راحل فرمود انجام شد چون ایشان فرمود صدام جز خودکشی راهی ندارد و درنهایت صدام  با خواری و ذلت دستگیر شد و بالای دار رفت.

وی با اشاره به رشادت مدافعین حرم در سوریه عنوان کرد:همه دنیا گفتند بشار اسد باید برود ولی جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم در برابر داعش ایستادگی کردند و پرچم اسلام ناب بالا باقی ماند.

مسئول بنیاد کرامت امام رضا(ع) افزود: به ظهور امام زمان(عج) نزدیک شدیم و جوانان باید خود را آماده کنند.

یکتا خاطرنشان کرد:مراسم اربعین حسینی یارگیری اباعبدالله(ع) برای امام زمان(عج)است، در اربعین امام حسین(ع) مراسم روضه برگزار کرده و باید با زن و بچه و میلیونی در این مراسم عظیم شرکت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceoe8v.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما