چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 82843
منبع : خبرگزاری تسنیم

میزبانی 12 خانواده ‌‌شهید استان قم از زائران اربعین

قم نيوز : طرح بیت‌الحسین(ع) در منزل شهدا، جانبازان، روایان دفاع مقدس در حال اجرا‌ست و ۱۲ منزل شهید در این طرح شرکت کردند که فرزندان آن‌ها در دفاع مقدس و دفاع از حرم به شهادت رسیدند.
میزبانی ۱۲ خانواده ‌‌شهید استان قم از زائران اربعین
میزبانی ۱۲ خانواده ‌‌شهید استان قم از زائران اربعین
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ جواد رهبر جانشین ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قم ‌اظهار داشت:با توجه به اینکه قم مرکز و پایگاه اصلی انقلاب و شهر آل الله است و زائران زیادی به این شهر سفر می‌کنند، برای تکریم از این عزیزان موکب‌هایی در قم برای اسکان زائران برپاشده است.

وی افزود: طرحی با عنوان موکب شباب المقاومه در قم فعال‌شده و این طرح  درواقع 3 زیرمجموعه دارد که شامل بیت الحسین(ع) و حی الحسین(ع)و طریق الحسین(ع) است.

جانشین ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قم تصریح کرد:بیت الحسین(ع) موکب‌های خانگی، حی الحسین(ع) حسینیه‌ها، تکایا، مؤسسات، مراکز، مدارس، دانشگاه هاو مساجد و اماکن ورزشی و طریق الحسین(ع) هم موکب‌های بین‌راهی خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌ رهبر گفت:  امسال برای نخستین بار طرح موکب خانگی با عنوان بیت الحسین(ع) در قم در حال اجرا است.

رهبر بیان کرد:تاکنون50 منزل در قم برای طرح بیت الحسین(ع)20موکب محلی به‌عنوان حی الحسین (علیه‌السلام) و 3موکب بین‌راهی به‌عنوان طریق الحسین(علیه‌السلام) اعلام آمادگی کردند که بر اساس این طرح زائران در منزل آن‌ها حضور پیدا می‌کنند،این طرح به‌صورت نمادین از خانواده شهدا آغاز شد.

وی افزود: طرح بیت الحسین(ع)در منازل شهدا،جانبازان،راویان دفاع مقدس در حال اجرا است و12 منزل شهید در این طرح شرکت کردند.

جانشین ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی قم خاطرنشان کرد: طرح بیت الحسین(ع)در منزل شهیدان سامانلو،مالامیری،روشنایی،موسوی ناجی،صابری، عبدالصالح زارع از شهدای مدافع حرم و شهیدان نجفی عمران، نظری، کریمی،سید محمد حسینی،محمد امیری،محمد احمدی از شهدای دفاع مقدس در حال اجرا است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexv8v.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما