چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 82995
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه خدمات شهرداری قم از طریق دفاتر پیشخوان دولت

قم نيوز : معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: سه دفتر پیشخوان در منطقه پنج شهرداری قم پایلوت ارائه خدمات شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان دولت در قالب میز خدمت شدند.
ارائه خدمات شهرداری قم از طریق دفاتر پیشخوان دولت
ارائه خدمات شهرداری قم از طریق دفاتر پیشخوان دولت
به گزارش قم نیوز غلامرضا جانقربان با اشاره به ارائه خدمات شهرداری قم از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اظهار کرد: ده‌ها دفتر پیشخوان دولت در شهر قم داریم، برای ارائه خدمات شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان دولت، منطقه ۵ شهرداری قم را پایلوت قرار دادیم، چون در این منطقه ممیزی شهر به صورت کامل صورت گرفته و منطقه دارای طرح تفصیلی شهری مدون است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: سه دفتر پیشخوان دولت در منطقه پنج شهرداری قم پایلوت ارائه خدمات شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان دولت در قالب میز خدمت شدند، به نیروهای این سه دفتر پیشخوان دولت آموزش‌های لازم  داده شد تا بدانند چه اقداماتی را باید برای ثبت درخواست و تشکیل پرونده برای شهروندان انجام بدهند.

جانقربان افزود: دفاتر منتخب پیشخوان دولت در منطقه پنج شهرداری، واسطه ای بین شهرداری و شهروندان برای ارائه خدمات شدند، ارسال اطلاعات توسط این دفاتر به شهرداری به صورت الکترونیکی است و نیروهای دفاتر پیشخوان دولت، مراجعه حضوری به شهرداری قم ندارند.

وی با اشاره به راه‌های دریافت خدمات از شهرداری، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند برای ثبت درخواست و تشکیل پرونده از طریق مراجعه به درگاه الکترونیکی شهرداری این کار را انجام بدهند، مراجعه به کافی‌نت‌ها در شهر هم در این خصوص ممکن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: افرادی که نمی‌خواهند کار ثبت درخواست و تشکیل پرونده در شهرداری را به شیوه‌های الکترونیکی انجام بدهند، می‌توانند به صورت حضوری به شهرداری مراجعه کنند و این کار را انجام بدهند، منعی در این زمینه وجود ندارد.

جانقربان خاطرنشان کرد: امکان ثبت درخواست و تشکیل پرونده در شهرداری به شهروندان منطقه پنج شهر اطلاع رسانی شده و مدت زمان اجرای پایلوت طرح در این منطقه سه ماه است و پس از آن با مشاهده نقاط ضعف طرح و برطرف کردن این نقاط ضعف، بقیه مناطق شهر قم هم زیر پوشش طرح می‌روند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccpoq4.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما