دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 83136
منبع : خبرگزاری تسنیم

مسجد مقدس جمکران میزبان زائران رضوی است

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: میزبانی از زائران امام رضا (ع) که از مسجد مقدس جمکران برای زیارت به سمت مشهد مقدس می‌روند و اسکان آن‌ها در شبستان کربلا تا پایان ماه صفر نیز در میعادگاه منتظران انجام می‌شود.
مسجد مقدس جمکران میزبان زائران رضوی است
مسجد مقدس جمکران میزبان زائران رضوی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی یکی از موضوعاتی است که مسجد مقدس جمکران برای این اقدام برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده است.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران در شبستان امام حسن عسکری(ع) میزبان زائران کشورهای پاکستان، افغانستان،هندوستان و آذربایجان است که از ایران برای بازگشت به کشورشان عبور می‌کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران حسینی تصریح کرد: علاوه بر اسکان در هر سه نوبت صبحانه، ناهار و شام به زائران حسینی خدمات تغذیه ارائه می‌شود.

حسین‌آبادی با اشاره به برنامه‌های روز شهادت امام رضا(ع) در جمکران گفت: برخی هیئت‌ها نیز در این ایام در مسجد مقدس جمکران حضور یافته و با مشارکت آن‌ها آئین‌های عزاداری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد:میزبانی از زائران امام رضا(علیه‌السلام) که از مسجد مقدس جمکران برای زیارت به سمت مشهد مقدس می‌روند و اسکان آن‌ها در شبستان کربلا تا پایان ماه صفر نیز در میعادگاه منتظران انجام می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به‌ویژه برنامه‌های این مسجد برای کودکان و نوجوانان، بیان کرد: این برنامه‌ها با محوریت سیره نبوی و سیره رضوی در مجموعه‌های گل نرگس و جوانه‌های انتظار مسجد مقدس جمکران تدارک دیده‌شده است.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد:محافل انس با قرآن، پاسخ به سؤالات شرعی، برپایی نمایشگاه و ارائه مشاوره به مراجعان نیز ازجمله برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در آخر ماه صفر است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcai6na.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما