پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 83201
منبع : خبرگزاری فارس

ایران در فاز نخست جنگ ترکیبی با آمریکا پیروز است

قم نيوز : رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در فاز نخست جنگ ترکیبی با آمریکا، ایران برنده است اما باید نسبت به آینده هوشیار باشیم و در باد این پیروزی نخوابیم.
ایران در فاز نخست جنگ ترکیبی با آمریکا پیروز است
ایران در فاز نخست جنگ ترکیبی با آمریکا پیروز است
به گزارش قم نیوز سردار غلامرضا جلالی در دیدار آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با بیان اینکه در دو سال اخیر درگیر یک جنگ چند لایه با آمریکا بوده‌‎ایم اظهار داشت: در این مدت، دشمن همه ابزارها و امکانات خود را به‌کار گرفت تا ایران را به زانو دربیاورد ولی با تدابیر مقام معظم رهبری، مقاومت فعال در دستور کار قرار گرفت و توطئه دشمن خنثی شد.

وی با بیان اینکه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز هماهنگ با بخش دفاعی اولویت خود را ارتقای انسجام و آمادگی‌های عمومی گذاشته است تصریح کرد: برهمین مبنا، سازماندهی مردم و ارتقای آمادگی زیرساخت‎ها در دستور کار ما قرار گرفته است. 

به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، به منظور ارتقای پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های حیاتی کشور، بیش 100 رزمایش متعدد در کشور برگزار کرده‌ایم تا میزان آمادگی را بسنجیم و نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

سردار جلالی با بیان اینکه در حوزه نظامی انهدام پهباد آمریکایی یک نقطه عطف بود که تمام معادلات و محاسبات آنها را در حوزه نظامی بهم زد تصریح کرد: بعد از مقاومت نظامی، آمریکایی‌ها وارد فاز حمله سابیری شدند اما آمادگی دفاع سایبری ایران دشمن را ناکام گذاشت.

وی متذکر شد: در فاز نخست جنگ ترکیبی با آمریکا، ایران برنده است اما باید نسبت به آینده هوشیار باشیم و در باد این پیروزی نخوابیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdfx0j.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما