جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : 83216
منبع : خبرگزاری تسنیم

شیمیدر با انتقال به قم پیروز شد

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم در نخستین هفته لیگ برتر بسکتبال ایران، نماینده استان قزوین را با حساب ۹۷ بر ۷۱ شکست داد.
شهر قم برای تیم بسکتبال شیمیدر خوش‌یمن بود/ شیمیدر با انتقال به قم پیروز شد
شهر قم برای تیم بسکتبال شیمیدر خوش‌یمن بود/ شیمیدر با انتقال به قم پیروز شد
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدُر قم در نخستین هفته لیگ برتر بسکتبال ایران،نماینده استان قزوین را با حساب 97 بر 71 شکست داد.

فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز با حضور 14 تیم در استان‌های مختلف کشور شروع شد،شیمیدر که این فصل نماینده استان قم است  در خانه و در نخستین دیدار خود به‌عنوان نماینده قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان نماینده قزوین را شکست داد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم که فصل گذشته به مقام سوم رسید، امسال نیز یکی از مدعیان لیگ برتر است که امروز توانست تیم شورا و شهرداری قزوین را که تیمی تازه‌وارد به لیگ برتر است شکست دهد.

در هفته دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر، تیم شیمیدر قم در تهران مهمان تیم مهرام این شهر و تیم شورا و شهرداری قزوین نیز در خانه میزبان تیم اکسون تهران است.

بنابر دعوت و حمایت مسئولان استان قم و مستقر بودن مجموعه های شیمیدر در این شهر  تیم شیمیدر که سال‌های گذشته به عنوان نماینده تهران در رقابتهای لیگ برتر بسکتبال شرکت کرده بود از 22 مهرماه به طور رسمی به قم منتقل شد و میزبانی‌های این تیم  نیز در قم برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjm8eo.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما