کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب (ع):

مردم انقلابی قم اجازه نخواهند داد توطئه‌های استکبار جهانی به نتیجه برسد

خبرگزاری حوزه نیوز , 14 آبان 1398 ساعت 6:00

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: مردم انقلابی قم امروز نشان دادند که اجازه نخواهند داد توطئه‌های دشمنان و به‌خصوص استکبار جهانی به نتیجه برسد.


به گزارش قم نیوزداود شمس پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: امسال شاهد حضور پرشورتر و حماسی‌تر مردم قم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستیم که نشان‌دهنده بصیرت بالا و زمان‌شناسی مردم است.

وی با بیان این‌که رهبر انقلاب بر ضرورت جلوگیری از نفوذ آمریکا به کشور تأکید دارند، افزود: مردم انقلابی قم امروز نشان دادند که اجازه نخواهند داد توطئه‌های دشمنان و به‌خصوص استکبار جهانی در کشور به نتیجه برسد و همواره در برابر توطئه‌های دشمنان نظام خواهند ایستاد.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم افزود: شعار محوری راهپیمایی امروز استکبارستیزی و مقاومت، آغاز فروپاشی و افول امریکا است که درواقع به تبیین راهبرد ملت ایران در برابر استکبار جهانی می‌پردازد.

شمس حضور همه اقشار جامعه در این راهپیمایی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: ۱۳ آبان یک روز ملی است به همین منظور امروز شاهد حضور گسترده همه مردم از اقشار مختلف در این راهپیمایی هستیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 83344

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83344/مردم-انقلابی-قم-اجازه-نخواهند-توطئه-های-استکبار-جهانی-نتیجه-برسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir