يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 83456
منبع : خبرگزاری فارس

5 نفر از هموطنان در جاده‌های منتهی به قم جان باختند

قم نيوز : رئیس اورژانس 115 قم گفت: ۵ نفر طی سه روز آخر هفته گذشته ، در تصادفات محورهای مواصلاتی قم جان باختند.
5 نفر از هموطنان در جاده‌های منتهی به قم جان باختند
5 نفر از هموطنان در جاده‌های منتهی به قم جان باختند
به گزارش قم نیوز محمد شهیدی رئیس اورژانس۱۱۵قم با اشاره به افزایش قابل توجه ماموریت‌های اورژانس طی سه روز آخر هفته گذشته اظهار کرد: ۲۰۸ مورد تصادف در این بازه زمانی به این مرکز گزارش شد که ۱۶۴ مورد در سطح شهر و ۴۴ مورد در جاده بود.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۰ مورد در ارتباط با موتورسیکلت سواران بود که حجم قابل توجهی را نشان می‌دهد و نیاز است توجه بیشتری به رفتارهای رانندگی توسط موتورسیکلت سواران شود.

رئیس اورژانس 115 قم تعداد مصدومان این حوادث ‌ترافیکی را ۲۷۸ نفر ذکر کرد و گفت: متاسفانه ۵ نفر از در صحنه جان خود را از دست داده اند.

دکتر شهیدی با اشاره به بروز این تعداد تصادف و جرح و فوت ناشی از آن را در استان، بر ضرورت ورود جدی‌تر همه دستگاه‌های دخیل در سیستم حمل و نقل را ضروری دانست و با اشاره به محوریت «موضوع پیامدهای ناشی از حوادث ترافیکی» در «مجمع سلامت استان» یادآور شد: بسیاری از عوامل خطر منجر به رخداد حوادث ترافیکی با برنامه ریزی و نظارت قابل کاهش و حتی حذف است.

وی اورژانس ۱۱۵ را در پروسه کمک به مصدومان تصادفات، به مثابه «یک ارگان تسهیل گر خدمت» دانست و پرداختن به عوامل اصلی بروز تصادف را عامل بنیادین عنوان کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfvjdc.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما