کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از همه اختیارات قانونی برای مقابله با ناهنجاری‌‌های قم استفاده می‌‌کنم

خبرگزاری فارس , 22 آبان 1398 ساعت 11:00

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: از همه اختیارات قانونی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کرده و کوتاه نخواهیم آمد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب در دیدار فرمانده انتظامی استان قم تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را مثال زدنی خواند و گفت: مسؤولان به تعامل، همدلی و همراهی این دو دستگاه در قم اذعان دارند و این سرمایه ای بزرگ بوده و مهم‌تر از آن اعتمادی است که بین طرفین وجود دارد.

وی تاکید کرد: از همه اختیارات قانونی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کرده و کوتاه نخواهیم آمد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم بیان کرد: نیروی انتظامی بازوی دستگاه قضایی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

عبدالرضا آقاخانی نیز در این دیدار اظهار کرد: نیروی انتظامی با وجود خواست دشمنان و کسانی که نمی‌خواهند این تعامل را ببینند، همواره در کنار دستگاه مقتدر قضایی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: حیات و پویایی نظام و ملت به دستگاه قضایی است، این اعتقاد قلبی مجموعه فرماندهی انتظامی استان است، دستگاه قضایی که در راس آن منتخب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرارگرفته است، عزیز، بصیر و دقیق است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی به خود می‌بالد که ضابط این دستگاه باعظمت است که در نظام اسلامی افتخارآفرینی می‌کند.

آقاخانی تصریح کرد: مجموعه دستگاه قضا با اقدامات اخیر خود نهال امیدواری به نظام را در دل همه مردم و مظلومان کاشته است و امروز حرکتی دقیق و مقتدرانه را از دستگاه قضایی شاهد هستیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه به آینده امیدوار باشید، افزود: مجموعه نیروی انتظامی دوشادوش دستگاه قضایی، پرشتاب تر از گذشته برای مبارزه با ناهنجاری‌ها و احقاق حق مظلومان تلاش جدی دارد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه هیچ فاصله‌ای بین ناجا و دستگاه قضایی وجود ندارد و هماهنگی کامل دارند، تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا از محبوبیت بسیاری در  بین کارکنان ناجا برخوردار است.

آقاخانی با بیان اینکه مردم اگر امنیت و آرامش داشته باشند دعایش را به نظام می‌کنند، اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضایی از صدر تا ذیل الگو و آیینه روشنی برای کارکنان  نیروی انتظامی است .

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 83545

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83545/همه-اختیارات-قانونی-مقابله-ناهنجاری-های-قم-استفاده-می-کنم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir