يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 83629
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت مهراز قم با پرواز اصفهان در آغاز هندبال ایران

قم نيوز : تیم هندبال مهراز قم در نخستین مسابقه خود از دوره جدید پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم پرواز هوانیروز اصفهان صف‌آرایی می‌کند.
رقابت مهراز قم با پرواز اصفهان در آغاز هندبال ایران
رقابت مهراز قم با پرواز اصفهان در آغاز هندبال ایران
به گزارش قم نیوز استارت فصل جدید رقابت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از هفته نخست آذر ماه زده می‌شود و تیم‌های دسته اولی در تلاش برای رسیدن به دسته بالاتر به شکل رفت و برگشت بازی‌های خود را در شهرهای مختلف ایران آغاز می‌کنند.

پس از چند سال غیبت هندبال قم در سطح اول رقابت‌های باشگاهی ایران، امسال تیمی به نام مهراز قم در لیگ دسته اول هندبال کشور به میدان می‌رود، تیمی که احتمالا باید ترکیب اصلی آن از استعدادها و نخبه‌های هندبال قم تشکیل شود و در صورت نیاز بازیکنانی از خارج قم به این تیم ملحق شوند.

در هر حال برنامه بازی‌های دوره جدید لیگ دسته اول هندبال توسط کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اعلام شده و این بازی‌ها از هفتم آذر ماه رسما شروع خواهد شد، لیگی که در آن 16 تیم از شهرها و استان‌های مختلف حضور دارند و برای به دست آوردن سهمیه صعود به لیگ برتر رقابت می‌کنند.

تیم هندبال مهراز قم به اتفاق تیم‌های هیأت هندبال کرمانشاه، هیأت خرم‌آباد، هیأت کاشان، هیأت مریوان، هیأت ماهشهر، هیأت بوشهر، پرواز هوانیروز اصفهان، هیأت خمینی‌شهر، هیأت میناب، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، هیأت ملاثانی، سامنات تهران، قنات زارچ یزد و هیأت خراسان‌رضوی در این لیگ حضور دارد.

.برنامه هفته نخست این رقابت‌ها در حالی اعلام شد که هندبالیست‌های تیم مهراز قم برگزار کننده دیدار افتتاحیه خواهند بود، مسابقه‌ای که با تیم پرواز هوانیروز اصفهان در روز پنجشنبه هفتم آذر ماه در اصفهان انجام می‌دهند، اما هفت مسابقه دیگر این لیگ روز جمعه هشتم آذر به انجام خواهد رسید.

نکته قابل توجه این است که آخرین بار تیم هندبال صبای قم در لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور داشت و در سال‌های اخیر خبری از هندبال قم در لیگ برتر و دسته اول نبوده، ضمن اینکه سال گذشته تیم هندبال دانشگاه آزاد قم در لیگ منطقه‌ای قهرمان شد و به دسته دوم راه یافت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchw-n6.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما