دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 83658
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: هویت شهر قم نباید تغییر کند

قم نيوز : امام‌جمعه قم، حرم حضرت معصومه(س) را نگین استان قم برشمرد و گفت: توجه به این نگین سبب به وجود آمدن دستاوردهای مختلف می‌شود و رهبر معظم انقلاب خواهان آن بوده که قم در هویت اصلی خود باقی‌مانده تا به تباهی کشیده نشود.
آیت‌الله سعیدی: هویت شهر قم نباید تغییر کند
آیت‌الله سعیدی: هویت شهر قم نباید تغییر کند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران شهری قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه قم و نقش حضرت معصومه(س) در استان اظهار داشت: حضور این بانوی کریمه شهر قم را به حرم اهل‌بیت(ع) تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه اقدامات برای روز قم باید شاخصه‌های این کار مورد توجه باشد، ابراز کرد: بید تکیه‌گاه‌های اصلی قم مشخص‌شده و در نظر گرفته شود که آیا این تکیه‌گاه‌ها نشان و نمادی از قم است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر جایگاه ایمانی و معنوی شهر قم تصریح کرد: فردی که در قم بوده باید قمی فکر کرده و قمی عمل کند و افرادی که در حال خدمت هستند باید به جایگاه قم توجه کرده تا بتوانند خدمتی درشان و جایگاه قم داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به شاخصه‌های قمی بودن یادآور شد: قمی کسی بوده که اهل‌بیتی فکر کند و با کسی که حرمتی برای حرم اهل‌بیت(ع) قائل نبوده متفاوت است.

وی حرم حضرت معصومه(س) را نگین استان قم برشمرد و ادامه داد: توجه به این نگین سبب به وجود آمدن دستاوردهای مختلف می‌شود و رهبر معظم انقلاب خواهان آن بوده که قم در هویت اصلی خود باقی‌مانده تا به تباهی کشیده نشود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjomeo.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما