پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 83727
منبع : خبرگزاری فارس

مطالبات به‌حق مردم نباید به فراموشی سپرده شود

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به اینکه مطالبات به حق مردم نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: مسؤولان باید همه تلاش خود را در راستای تحقق مطالبات مردم بکار گیرند.
مطالبات به‌حق مردم نباید به فراموشی سپرده شود
مطالبات به‌حق مردم نباید به فراموشی سپرده شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در راهپیمایی مردم استان قم برای حمایت از اقتدار و امنیت کشور که در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی از مصلی قدس تا حرم مطهر بانوی کرامت برپا شد، اظهار کرد: امروز سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم است که این مناسبت مهم با حرکت انقلابی و بصیرتی قم مصادف شده و مردم با حضور خود در این حرکت به حضرت معصومه(س) اعلام می‌کنند که همچنان پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده و آماده‌اند تا در مسیر ولایت فداکاری کنند.

وی خطاب به طراحان اصلی آشوب‌های اخیر و کشورهای استکباری گفت: شما کوچک‌تر از آن هستید که بتوانید با نظام اسلامی مقابله کنید، انقلابی اسلامی ریشه در ولایت فقیه دارد و شجره طیبه‌ای است نه فقط با این حرکت‌ها نمی‌لرزد بلکه با اقتدار و بصیرت ملت خود شما را نیز سرکوب خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: تیم‌های تروریستی مدت‌هاست برای این آشوب‌ها درحال برنامه‌‍ریزی، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری هستند اما اکنون با بصیرت ملت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی سرمایه‌گذاری دشمنان بی‌نتیجه مانده و طرح‌های آنان شکست خورده است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی این توطئه و فتنه بسیار شجاعانه، فداکارانه و ایثارگرانه عمل کردند، گفت: ایشان با سخنرانی و عملکرد خود فتنه دشمنان را از انقلاب اسلامی دور و کشور را از تفرقه و نفاق در امان نگه‌داشتند.

آیت‌الله سعیدی یادآور شد: مردم باید بدانند که این اغتشاشات توسط عوامل و طراحان شناخته شده دنبال شد و حساب آن‌ها از فتنه‌گران و اغتشاشگران جداست.

امام‌جمه قم گفت: این فتنه یک بسته‌ای بود که برای از بین بردن جبهه مقاومت در منقطه و به ویژه در عراق، لبنان و ایران اسلامی به‌عنوان عمود این جبهه طراحی شده بود اما دیدید که مردم ایران اسلامی با وجود پیچیدگی جبهه استکبار شجاعانه به صحنه آمدند و دستگاه‌های امنیتی و نظامی و بسیج، کشور را از شر اشرار و آشوبگران نجات دادند و فتنه دشمن بی‌اثر شد.

وی با اشاره به اینکه مطالبات به حق نباید به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: مسؤولان باید همه تلاش خود را در راستای تحقق مطالبات مردم بکار گیرند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ما نظر کارشناسان و متخصصان را قبول داریم، مطرح کرد: اعلام افزایش قیمت بنزین در ایام میلاد، بدون آگاهی‌بخشی و زمینه‌سازی‌های لازم ناراحتی مردم را به دنبال داشته است و مسؤولان امر باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند.

وی از مشکلات تولید ملی یاد کرد و گفت: تحقق رونق تولید ملی که مورد تاکید رهبری است از مهم‌ترین مطالبات مردم است که باید به آن توجه شود و در این راستا نیاز است که فرمایشات رهبری در دستور کار مسؤولان قرار گیرد

آیت‌الله سعیدی تاکید کرد: بدخواهان در خارج و مزدوران در داخل بدانند که اگر به توطئه‌چینی و فتنه‌گری خود ادامه دهند وظیفه شرعی ملت شجاع ایران این است که تا خنثی‌سازی، نابودی و سرکوبی آن‌ها از پای نخواهند نشست.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcguu97.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما