کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جامعه مدرسین برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قم ورود مصداقی ندارد

خبرگزاری ايرنا , 2 آذر 1398 ساعت 12:00

​​​​​​​اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیست و پنجمین جلسه این شورا بر لزوم عدم ورود مصداقی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم تاکید کردند.


به گزارش قم نیوز بیست و پنجمین جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درسال ۱۳۹۸ عصر دیروز با دستور بررسی اهم مسائل جاری کشور و به ریاست آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین برگزار شد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل جاری کشور از جمله رویکرد دولت در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و پیامدهای ناشی از نحوه‌ اجرای طرح و نقش سرویس‌های خارجی در تخریب منابع ملی و عمومی و آسیب به مردم موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه مباحث دستور جلسه، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مورد توجه و تبادل‌نظر واقع شد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در پایان مقرر شد، به‌منظور قدردانی از رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید، مردم رشید کشور و مدافعان امنیت در حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر شود و مواضع جامعه مدرسین درباره‌ آن به اطلاع عموم برسد.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 83777

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83777/جامعه-مدرسین-انتخابات-مجلس-حوزه-انتخابیه-قم-ورود-مصداقی-ندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir