کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتحال آیت الله میرمحمدی برای حوزه‌های علمیه ناگوار بود

خبرگزاری فارس , 4 آذر 1398 ساعت 14:00

مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی ارتحال آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت.


به گزارش قم نیوز در پیام تسلیت آیت الله علیرضا اعرافی آمده است: خبر ارتحال عالم فرزانه و محقق پارسا مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج سید ابوالفضل میرمحمدی قدس الله نفسه الزکیه نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی جامعه مدرسین برای حوزه قم و حوزه‌های علمیه ناگوار و تاثر برانگیز بود.

در ادامه این پیام آمده است: فقدان این چهره خدوم و انقلابی و برجسته که عمر مبارک خود را در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و حوزه و ملت شریف ایران سپری کرد، به رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه‌های علمیه و بیت آن فقید سعید و بیوت وابسته تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید و حشر با اجداد طاهرینش و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای بازماندگان محترم و بیت شریف ایشان را از خداوند منان خواهانم.

در این پیام خاطرنشان شده است: رجاء واثق است که عموم حوزویان و اساتیدگرامی و طلاب ارجمند از مقام والا و خدمات علمی و اجتماعی و انقلابی این شخصیت برجسته قدردانی و تکریم لازم بعمل آورند .

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 83846

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83846/ارتحال-آیت-الله-میرمحمدی-حوزه-های-علمیه-ناگوار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir