دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 83853
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی گرگانی: باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت‌ها سوءاستفاده نکند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه عملکرد و رفتار مسئولان باید به‌گونه‌ای باشد که دشمن توان سوءاستفاده نداشته باشد، گفت: دشمن همواره بیدار بوده و باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت ما سوءاستفاده نکند.
آیت‌الله علوی گرگانی: باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت‌ها سوءاستفاده نکند
آیت‌الله علوی گرگانی: باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت‌ها سوءاستفاده نکند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بنیاد خاتم الاوصیاء ( جبهه مردمی فرهنگی اجتماعی تهران و قم) که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: همیشه باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که در برابر هر حرکتی که دشمن انجام می‌دهد قوی‌تر و آماده‌تر باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خداوند متعال در آیات خود به بندگان سفارش کرده آمادگی جبهه حق باید بیش از آمادگی جبهه باطل باشد، افزود: جبهه باطل همواره به دنبال حفظ موقعیت خود بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: اگر در گوشه و کنار مملکت حرکتی انجام می‌شود نشان‌دهنده آن است که مسئولان کشور کوتاهی در عملکرد خود داشته‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه عملکرد و رفتار مسئولان باید به‌گونه‌ای باشد که دشمن توان سوءاستفاده نداشته باشد، تصریح کرد: دشمن همواره بیدار بوده و باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت ما سوءاستفاده نکند.

مرجع تقلید شیعیان به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند باید مراقب بوده و جبهه خود را از جبهه باطل جدا کنید.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه ما همیشه باید در تمام برهه‌های زندگی افق دیدمان رو به آینده باشد، خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از انقلاب‌هایی که در دنیا رخ‌داده‌اند طول عمرشان به‌مانند انقلاب اسلامی ایران نبوده و چند سال بعد از وقوع انقلاب رو به اضمحلال رفته‌اند اما انقلاب اسلامی این‌گونه نبوده و هم‌اکنون 40 سال از عمر آن گذشته است.

وی در پایان با تأکید بر تربیت نسلی انقلابی و ولایت مدار خاطرنشان کرد: ما باید این انقلاب را حفظ کرده و آن را به‌سلامت تحویل آیندگان و صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله اعظم(عج) بدهیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام رهبر یکی از اعضای بنیاد خاتم الاوصیاء، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این بنیاد پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgw797.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما