سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 84025
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی گرگانی: "ایمان" بهترین عمل برای حرکت در مسیر رضای الهی است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: انسان باید در مقام عمل اهتمام داشته باشد و باایمان به خداوند نزدیک شود.
آیت‌الله علوی گرگانی: "ایمان" بهترین عمل برای حرکت در مسیر رضای الهی است
آیت‌الله علوی گرگانی: "ایمان" بهترین عمل برای حرکت در مسیر رضای الهی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران سطوح عالی حوزه علمیه که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:انسان باید در مقام عمل اهتمام داشته باشد و باایمان به خداوند نزدیک شود.

وی افزود:از رسول خدا سؤال شد که علم چیست که رسول گرامی فرمودند سکوت است و پس‌ازآن گوش دادن است، سؤال شد پس‌ازآن چه چیزی است که پیامبر(س) فرمودند باید عمل کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد:هر اقدامی که انسان انجام دهد تجسم می‌شود، همه انسان‌ها می‌میرند و هنگامی‌که به قبر می‌رویم دو صورت برای ما می‌آید که فرشته هستند چون هرکسی که از دنیا می‌رود دو پرونده دارد که خداوند به دو صورت می‌فرستد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد:انسان هر عملی که در دنیا انجام می‌دهد تجسم دارد، انسان روز قیامت از عمل زشت و ناپسندی که در دنیا انجام داده است پشیمان می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: انسان هرکاری انجام دهد روز قیامت خداوند، پیامبر(ص) و معصومین آن را مشاهده می‌کنند،باید اعتقاد خود را بیشتر کنیم و این موضوع را بدانیم که روز قیامت اعمال ما نشان داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:باید پیش از اینکه بمیریم از خدا بخواهیم که پاک شویم، خداوند به ملائکه می‌گوید که به‌جای عمل بد اعمال خوب برای وی نوشته شود و باید از خداوند بخواهیم روز قیامت در محضر پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) آبروی مان محفوظ بماند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwuav.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما