يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 84141
منبع : خبرگزاری فارس

آخرین بازی خانگی شیمیدُر قم با ذوب‌آهن

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم در آخرین بازی خانگی خود از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی می‌کند.
آخرین بازی خانگی شیمیدُر قم با ذوب‌آهن
آخرین بازی خانگی شیمیدُر قم با ذوب‌آهن
به گزارش قم نیوز نیم‌فصل نخست از مرحله گروهی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز دوشنبه هجدهم آذر ماه وارد هفته یازدهم می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای ارتقاء جایگاه خود در جدول به میدان خواهند رفت.

در شرایطی که تنها سه بازی دیگر تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال ایران باقی مانده، تیم شیمیدُر قم این هفته روز دوشنبه از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است و آخرین بازی خانگی خود را انجام می‌دهد.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم که پیش از این در قم برابر تیم‌های شورا و شهرداری قزوین، صنعت مس کرمان، شهرداری بندرعباس و آویژه صنعت ساری مشهد به برتری رسیده‌اند و به تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام باخته‌اند، مقابل ذوب‌آهن به دنبال پنجمین برد خانگی هستند.

نماینده بسکتبال قم در خارج از خانه نیز تیم‌های نیروی زمینی تهران، توفارقان آذرشهر و رعد پدافند هوایی شهرکرد را مغلوب کرده و به تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان باخته‌اند، ضمن اینکه تا پایان فصل دو بازی خارج از خانه دیگر در میهمانی تیم‌های پالایش نفت آبادان و اکسون تهران پیش‌رو دارند.

بازی روز دوشنبه شیمیدُر قم با ذوب‌آهن در حالی برگزار می‌شود که نماینده قم با پیروزی‌های پیاپی در دیدارهای خانگی و خارج از خانه روزهای درخشانی را سپری می‌کند، ضمن اینکه ذوبی‌ها در هفته دهم دست به کار بزرگی زدند و تنها تیم بدون بخت لیگ یعنی پالایش نفت آبادان را در خانه شکست دادند.

با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، به نظر می‌رسد شانس پیروزی قمی‌ها بیشتر باشد اما ذوبی‌ها در جدول 14 تیمی لیگ برتر با چهار امتیاز کمتر از نماینده قم در رده دهم ایستاده‌اند، لیگی که در آن شیمیدُر قم با 17 امتیاز چهارم است و دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchzzn6.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما