شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 84290
منبع : خبرگزاری فارس

صعود یک پله‌ای سوهان با سرمربی جدید

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با سرمربی جدید خود یک پله در جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کرد.
صعود یک پله‌ای سوهان با سرمربی جدید
صعود یک پله‌ای سوهان با سرمربی جدید
به گزارش قم نیوز تیمی که در فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بارها دست‌خوش تغییر و تحول شده و در کنار چالش بی‌پولی با عوض کردن سرمربی نیز به یکی از تیم‌های خاص این دوره از مسابقات تبدیل شده است، تیمی که تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر سه سرمربی را روی نیمکت خود دیده است.

نماینده فوتسال قم که فصل را با سرمربیگری سیدمهدی غیاثی آغاز کرد بعد از هفته نهم هدایت خود را به محسن حسن‌زاده سپرد و از هفته بیستم نیز سیدوحید غیاثی را روی نیمکت خود می‌بیند، تیمی که هم اکنون بین 14 تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رتبه پنجم را در اختیار دارد.

سوهان محمد سیما در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سیدوحید غیاثی را به عنوان سومین سرمربی این فصل خود روی نیمکت داشت ولی در بازی حساس مقابل تیم سن‌ایچ ساوه نتوانست از فرصت بازی در خانه به خوبی بهره ببرد و با تساوی و تقسیم امتیازها به کار خود پایان داد.

نماینده فوتسال قم در این مسابقه یک نیمه را با باخت سه بر صفر پشت‌سر گذاشت و در نیمه دوم بازی سه گل به حریف زد تا علیرغم فرصت‌های متعددی که برای رسیدن به گل‌های بیشتر داشت، سرانجام با نتیجه تساوی 3 بر 3 به کار خود پایان داد و فرصت دو رقمی کردن تعداد پیروزی‌های این فصل را از دست داد.

با توجه به نتایج دیگر دیدارهای این هفته که با پیروزی تیم‌های دوم تا چهارم جدول یعنی گیتی‌پسند اصفهان، ستارگان ورامین و فرش‌آراء مشهد همراه بود،  فاصله امتیازات تیم سوهان محمد سیمای قم با تیم‌های بالانشین بیشتر شد و این تیم باید در هفته‌های آتی مقابل حریفان امتیازات از دست رفته را جبران کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون با کسب 44 امتیاز صدرنشین است، گیتی‌پسند اصفهان با 42 امتیاز، ستارگان ورامین با 37 امتیاز، فرش‌آراء مشهد با 36 امتیاز، سوهان محمد سیمای قم با 32 امتیاز و تفاضل گل مثبت 11 و شهروند ساری با 32 امتیاز و تفاضل گل مثبت 5 در رده‌های اول تا ششم هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccxiq4.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما