دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 84503
منبع : خبرگزاری فارس

صعود مهام‌پلیمر قم در گرو عبور از گچساران

قم نيوز : امیدهای تیم مهام‌پلیمر قم برای راهیابی به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور ناگزیر به عبور از سد تیم آتاک گچساران هستند.
صعود مهام‌پلیمر قم در گرو عبور از گچساران
صعود مهام‌پلیمر قم در گرو عبور از گچساران
به گزارش قم نیوز تنها یک هفته دیگر به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور باقی مانده و تیم‌های حاضر در گروه‌های پنج‌گانه این مرحله برای کسب مجوز صعود به مرحله دوم، رقابت نزدیک و نفس‌گیری با یکدیگر دارند.

امیدهای مهام‌پلیمر قم که در گروه سوم این مرحله جای گرفته‌ و در مجموع عملکرد خوبی داشته‌اند، با قبول شکست در آخرین بازی خانگی این فصل صعود را به تاخیر انداخته‌ و این هفته باید در میهمانی یکی از تیم‌های مدعی گروه یعنی تیم فوتبال امید آتاک گچساران به میدان بروند.

فوتبالیست‌های مهام‌پلیمر قم در آخرین بازی خانگی خود از نیم‌فصل نخست مسابقات مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور میزبان تیم آتاک گچساران بودند و در عین ناباوری با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند، باختی که آنها پیش از بازی‌ برگشت با آتاک، در خانه خود برابر تیم خیبر خرم‌آباد پذیرفتند تا برای صعود نیاز به شکست آتاک داشته باشند.

نکته جالب توجه راجع به عملکرد نماینده فوتبال قم این است که مهام‌پلیمر در هیچ یک از دیدارهای خارج از خانه این فصل خود شکست نخورده اما دو باخت در مقابل تیم‌های آتاک گچساران و خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی قم متحمل شده و همین دو باخت، صعود مهام‌پلیمر را به هفته پایانی کشانده است.

در جدول رده‌بندی گروه سوم از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول امسال، تیم آلومینیوم سازی اراک با 16 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مهام‌پلیمر، بعثت کرمانشاه و آتاک گچساران در رده‌های بعدی و البته با فاصله امتیازی بسیار اندک، همگی مدعی صعود به مرحله دوم مسابقات این فصل هستند.

تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر قم عصر روز چهارشنبه چهارم دی‌ماه از ساعت 14 در دیداری خارج از خانه میهمان تیم آتاک گچساران است، مسابقه‌ای که در آخرین هفته مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران برگزار می‌شود و هر دو تیم برای صعود از این مرحله به سه امتیاز بازی نیاز دارند تا یکی از سه تیم صعود کننده از گروه سوم باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjtieo.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما