پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 8461

هیئت مدیره جدید جمعیت هلال احمر قم معرفی شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم معارفه هیئت مدیره جدید جمعیت هلال احمر استان قم با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر برگزار شد.
هیئت مدیره جدید جمعیت هلال احمر قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن سپاس از خدمات شایسته هیئت مدیره سابق هلال احمر گفت: در جمعیت هلال احمر مراسمی به‌نام تودیع وجود ندارد و همه افراد جزو داوطلبان هلال احمر هستند و اکنون که در خدمت بعضی از عزیزان به عنوان هیئت مدیره نیستیم بدین معنی است که فقط مسوولیت خطیری از دوششان برداشته شده است و انتظار می‌رود همچون گذشته در فعالیت‌های بشر دوستانه، عام المنفعه و داوطلبانه هلال احمر در خدمتشان باشیم.

وی گفت: دوستان در هیئت مدیره گذشته فعالیت‌ها و عملکرد خوبی در کارنامه خود برجا گذاشته‌اند و امیدواریم بتوانیم از تجارب ارزشمندشان در جمعیت هلال احمر استفاده کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ضمن قدردانی از همدلی، همفکری و همراهی هیئت مدیره سابق تصریح کرد: از خداوند متعال خواهانم که با شور و نشاط و حس همکاری مضاعف که در هیئت مدیره جدید وجود دارد بتوانیم گام‌های بلند و بسیار موثری برای اهداف جمعیت هلال احمر برداریم.

سائلی در پایان از هیئت مدیره جدید درخواست کرد تا تمام تلاش خود را در پیشبرد آرمان‌های جمعیت هلال احمر و حرکت به سوی اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جمعیت هلال احمر با سرلوحه قرار دادن عدالت، صداقت و امانت داری به‌کار گیرند.

انتخابات هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد که چهار نفر به عنوان هیئت مدیره و دو نفر به عنوان بازرس با انتخاب اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر بالاترین آراء را کسب کردند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdca.inak49ny65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما