يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 84654
منبع : خبرگزاری تسنیم

قدردانی آیت‌الله علوی گرگانی از اقدامات جهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)گفت:افرادی که در خاتم‌الانبیا مشغول فعالیت هستند انسان‌های زحمت‌کش، جهادی، فعال، متدین و انقلابی هستند.
قدردانی آیت‌الله علوی گرگانی از اقدامات جهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)
قدردانی آیت‌الله علوی گرگانی از اقدامات جهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار جمعی از اعضای قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این دیدارها این است که در زمینهٔ تهذیب نفس موفق باشیم.

وی افزود: اگر کسی را می‌خواهی بشناسی باید مشاهده کنی با چه افرادی هم‌نشین است چون دوست و هم‌نشین بسیارموثر است، خداوند انسان را به‌گونه‌ای آفریده است که زود تحت تاثیرقرار می‌گیرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: اگر خداوند به مردم سخت می‌گرفت یک جنبنده روی زمین باقی نمی‌ماند، گاهی حوادثی که ایجاد می‌شود نتیجه عمل ما است.


استاد سطوح عالی حوزه علمیه بابیان اینکه همه اعمال انسان محاسبه می‌شود و باید روز قیامت پاسخگوی اعمال باشد،گفت: خداوند می‌فرماید که انسان اعمال خود را مشاهده می‌کند و ممکن است خداوند حق ظلم انسانی را پیش از مرگ وی بدهد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از اهل‌بیت(ع)گفت: انسانی که به خدا مشرک شود هیچ‌گاه آمرزیده نمی‌شود ولی ظلم و گناهی که کوچک باشد خداوند می‌بخشد، ظلم دیگری وجود دارد که انسان از آن رها نمی‌شود و آن ظلم در حق دیگران است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد:افرادی که در خاتم‌الانبیا(ص) مشغول فعالیت هستند انسان‌های زحمت‌کش، جهادی، فعال، متدین و انقلابی هستند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم حق‌الناس گردن ما نباشد،خاطرنشان کرد: بهترین نصیحت این است که سعی کنیم درزمینهٔ حق‌الناس مراقبت داشته باشیم تا حقی از دیگران گردن ما نباشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgt397.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما