کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله عیسی قاسم: آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی دل مومنان را به درد آورد/ حاج قاسم مجاهد قهرمان و مرد جهاد در راه خدا بود

خبرگزاری تسنیم , 14 دی 1398 ساعت 10:00

رهبر شیعیان بحرین گفت: دست جنایتکار آمریکا بار دیگر جمعی از مجاهدین قهرمان که در رأس آنها مرد جهاد در راه خدا حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی مهندس بود دراز شد و فقدان آن ها دل مومنان را به درد آورد.


به گزارش قم نیوز متن پیام آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

دست جنایتکار آمریکا بار دیگر جمعی از مجاهدین قهرمان که در رأس آنها مرد جهاد در راه خدا حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی  مهندس بود دراز شد و فقدان آن ها دل مومنان را به درد آورد.

 در ادامه این پیام آمده است: اما در عین حال به این دو مرد و و امثال آنها که جان خود را در راه خدا دادند به شدت افتخار می کنیم، نگاه آنها به بهشت بود و هیچ توجهی به دنیا نداشتند.

 امت اسلامی برای شهدای بزرگ خود که در جهاد تعلق صادقانه به شهادت داشتند مدرسه‌ای می یابد که روحیه فداکاری و نفسانی در راه دین و کرامت و آزادی وطن اسلامی و دفاع از مقدسات و حرمت ها را به آنان می آموزد.

در پایان این پیام آمده است: خداوند متعال جایگاه شهدای حق و عدالت را در بهشت عالی رتبه قرار دهد و آنان را در جوار محمد و خاندان طاهرینش محشور کند و بهشت را به آنان هدیه دهد، تسلیت خالصانه و تبریک های ایمانی خود را به صاحب اصلی و زمان ارواحنا له الفدا و جمهوری اسلامی ایران و رهبر عظیم و ملت مخلص و همه فقهای عظام و امت اسلامی و آزادگان جهان و خانواده های شهدای عزیز عرض می کنیم.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 84850

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84850/آیت-الله-عیسی-قاسم-آمریکا-شهادت-سپهبد-سلیمانی-دل-مومنان-درد-آورد-حاج-مجاهد-قهرمان-مرد-جهاد-راه-خدا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir