شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 84852
منبع : خبرگزاری فارس

امیدهای مهام‌پلیمر پرچم فوتبال قم را بالا بردند

قم نيوز : تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر قم با عبور از مرحله مقدماتی راهی مرحله دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شد.
امیدهای مهام‌پلیمر پرچم فوتبال قم را بالا بردند
امیدهای مهام‌پلیمر پرچم فوتبال قم را بالا بردند
به گزارش قم نیوز مهام‌پلیمر قم که در بازی‌های خانگی و میهمانی رقبا دو عملکرد متفاوت داشته و بیرون از خانه اقتدار بیشتر برابر حریفان خود به نمایش گذاشته، باز هم به روند شکست‌ناپذیری خود در بازی‌های خارج از خانه ادامه داد و سرانجام راهی مرحله دوم فوتبال امیدهای ایران شد.

شاگردان محمد علیخانی در بازی‌های خانگی این فصل دو شکست غیرمنتظره برابر تیم‌های آتاک گچساران و خیبر خرم‌آباد متحمل شدند اما جالب این است که در میهمانی رقبا هرگز نباختند، روندی که با کسب تساوی در دیدار برگشت مقابل آتاک گچساران ادامه یافت و این تیم سرانجام از مرحله گروهی بالا آمد.

مهام‌پلیمر قم در آخرین هفته از دیدارهای مرحله گروهی فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور میهمان تیم آتاک گچساران بود، تیمی که در قم مغلوب آن شده بود و برای انتقام از آن انگیزه زیادی داشت، ضمن اینکه باید از این بازی امتیاز می‌گرفت تا با در نظر گرفتن سایر نتایج راهی مرحله بعد شود تا پرچم فوتبال قم را بعد از چندین ناکامی بار دیگر در فوتبال ایران بالا ببرد.

نماینده فوتبال قم در این دیدار تیم آتاک را با تساوی بدون گل متوقف کرد، در حالی که همزمان با این مسابقه تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و سپاهان دورود نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند و تیم خیبر خرم‌آباد با چهار گل بعثت کرمانشاه را در هم کوبید تا به رده نخست جدول رده‌بندی گروه سوم برود.

با توجه به نتایج سه دیدار حساس هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران در گروه سوم مقدماتی، تیم مهام‌پلیمر قم با کسب 16 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر خرم‌آباد در رده دوم ایستاد و به دور بعد صعود کرد، ضمن اینکه آلومینیوم‌سازی اراک با 15 امتیاز به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شد.

انتهای پیام / 111
https://qomnews.ir/vdcgx797.ak9tn4prra.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما