کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم خبر داد

نامگذاری کمربندی جدید قم به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

خبرگزاری برنا , 15 دی 1398 ساعت 13:30

استاندار قم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه کمربندی قم به طول 110 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 2100 میلیارد تومان در دهه فجر امسال تصریح کرد: با هدف ارج نهادن به مجاهدت ها و پاسداشت فداکاری های این سردار پرافتخار، این پروژه به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری می شود .


به گزارش قم نیوز دکتر بهرام سرمست استاندار قم با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی در قم اظهار کرد: به منظور فراهم شدن زمینه های حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم استان در این مراسم، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه های استان در نوبت صبح و عصر روز دوشنبه(16 دی) تعطیل است.

استاندار قم همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه کمربندی قم به طول 110 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 2100 میلیارد تومان در دهه فجر امسال تصریح کرد: با هدف ارج نهادن به مجاهدت ها و پاسداشت فداکاری های این سردار پرافتخار، این پروژه به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری می شود .

شایان ذکر است مراسم تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزم این شهید والا مقام، ساعت 14 روز دوشنبه 16 دی ماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.


انتهای پیام/111


کد مطلب: 84908

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84908/نامگذاری-کمربندی-جدید-قم-نام-سردار-شهید-قاسم-سلیمانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir