کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حشد‌الشعبی: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا‌ است‌

خبرگزاری تسنیم , 18 دی 1398 ساعت 19:44

معاون حشد الشعبی گفت: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکاست و کل منطقه ان‌شاالله آزاد می‌شود، حاج قاسم سلیمانی به هدف بلند خودش که شهادت در راه خدا بود رسید.


به گزارش قم نیوز سید هاشم الحیدری در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد،اظهار داشت: جهاد حاج قاسم علیه آمریکا و اسرائیل مصداق عملی انتظار فرج و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکاست و کل منطقه ان‌شاالله آزاد می‌شود، حاج قاسم سلیمانی به هدف بلند خودش که شهادت در راه خدا بود رسید.

معاون حشدالشعبی تصریح کرد: حاج قاسم هشت سال دفاع مقدس در جبهه بود و بعد از آن نیز در سپاه قدس در سوریه، عراق، لبنان و دیگر مناطق در میدان نبرد حضور مؤثر داشت و همواره دنبال کسب رضای خدا و شهادت بود، خون حاج قاسم یک بشارت مهم برای پیروزی‌های بزرگ در آینده است.

الحیدری عنوان کرد: سردار سلیمانی فقط مخصوص ایران نیست بلکه مرد کل جبهه مقاومت است و ترور ایشان، تجاوز آمریکا به یک فرد نیست بلکه تجاوز به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت مسئولیت تمام جبهه مقاومت و همه مردان مقاومت از لبنان، سوریه، کشمیر، بحرین، فلسطین، یمن و دیگر کشورهاست.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد مهدوی و ایمانی و عاشق خدا و شهادت بود اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه داشت،گفت: جهاد سردار سلیمانی در جبهه مقاومت یکی از مهمترین زمینه‌سازی‌ها برای ظهور امام زمان (عج) بود.

معاون حشد الشعبی گفت: در زمان غیبت امام عصر (عج) نائب امام ایشان امتحان ما در فتنه‌ها و گرفتاری‌ها و دشمنی‌هاست و سردار سلیمانی نائب امام زمان (عج) را شناخت و مطیع اوامر مقام معظم رهبری بود.

الحیدری تصریح کرد: خون شهید سلیمانی به عاشقان و منتظران امام زمان (عج) انگیزه و تحرک زیادی داد و دیدم همه اقشار در این چند روز به میدان آمدند و این حاصل خون پاک شهید است.

وی خاطرنشان کرد: خون سردار سلیمانی انقلابی برای زمینه‌سازی بزرگ ظهور در پی دارد که مکمل حرکت حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و جبهه مقاومت در تمام جهان است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85051/معاون-حشد-الشعبی-قیمت-خون-شهید-سلیمانی-نابودی-اسرائیل-آمریکا-است

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir