پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب : 85064
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله حسینی بوشهری:

انقلاب با ایثار خون شهدا حفظ می‌شود

قم نيوز : دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه انقلاب با ایثار خون شهدا حفظ می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی باید به انقلاب موعود متصل شود.
انقلاب با ایثار خون شهدا حفظ می‌شود
انقلاب با ایثار خون شهدا حفظ می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری به همراه استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در منزل شهید شهروز مظفری‌نیا با خانواده این شهید مقاومت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی باید به انقلاب موعود متصل گردد و راه حفظ این انقلاب با ایثار خون شهدا محقق می‌شود.

امام جمعه قم افزود: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: شما شاهد بودید که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کردند و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا نمودند، دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم

استاندار قم نیز در این دیدار تأکید کرد: شهدا بر گردن همه ما حق دارند ما مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم و حضور بی سابقه و میلیونی مردم استان‌های مختلف کشور و قم نشانه عشق و ارادت به سردار حاج قاسم سلیمانی و اعلام وفاداری به خون‌های پاک شهدا بود.

بهرام سرمست افزود: شما خانواده شهدا به ایثار، صبر، استقامت و وفاداری به انقلاب عامل هستید و ملت ایران درس شجاعت، صبر و ایثار را از شما می‌آموزند.

استاندار قم ادامه داد: در این دیدارها ما از شما تسلی می‌گیریم و امید است بتوانیم با خدمت خالصانه در پیشگاه ملت غیور ایران اسلامی قدمی در مسیر شهدا برداریم.

دنیا از تداوم راه شهدا هراس دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد: اعلام وفاداری ملت به شهدا این را به دنیا اعلام کرد که راه شهدا ادامه می‌یابد و این چیزی است که دنیا از آن هراس دارد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: شهدا در جهاد فی سبیل الله به اعلی درجه ایثار یعنی شهادت رسیدند و ملت ایران به این شهادت‌ها افتخار می‌کند و در این مسیر پایدار است.

پدر شهید مظفری نیا ضمن تقدیر از مسئولان و مردم به جهت حضور گسترده در مراسم‌های تشییع و تدفین فرزندش، تأکید کرد: پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود و ما نمی‌دانستیم و پارسال بر حسب یک اتفاق و تصادف این مسئله را متوجه شدیم.

وی تأکید کرد: ایشان حتی از جانبازی خود به ما چیزی نگفته بود، بسیار مقید بود به اجرای واجبات به ویژه نماز، حافظ قرآن بود و به رهبر معظم انقلاب علاقه ویژه‌ای داشت و امروز مفتخریم که در معامله با خدا به مقام شهادت نائل آمده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0xq4.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما