کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان قم خبر داد؛

دزدان موتورسیکلت های قم در چنگ قانون

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 19 دی 1398 ساعت 9:30

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرادحسین جعفریان،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قم اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۸ شهرقائم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خیابان شهرقائم به فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در حال تردد و پرسه زنی بوده مشکوک می‌شوند که این فرد بلافاصله پس از مشاهده واحد گشت کلانتری، اقدام به فرار می‌کند.

او افزود: ماموران در یک اقدام به موقع پلیسی، موتورسیکلت را متوقف و راکب آن که فاقد هرگونه مدارک شناسایی و هویتی بود را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

جعفریان ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت موصوف سرقتی بوده که در ادامه متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد موتورسیکلت مذکور توسط دو نفر به هویت معلوم سرقت شده و قرار بود مبلغ یک میلیون ریال برای انتقال موتور به او تحویل بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته، سایر همدستان و اعضای این باند که ساکن یکی از روستا‌های اطراف قم بودند، شناسایی شدند.

جعفریان بیان کرد: مأموران در ادامه با کسب دستور از مقام قضایی، محل مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم مذکور را دستگیر و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنان کشف کردند.

او بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را به فردی با هویت معلوم به فروش رسانده و بابت آن مبلغ ۳ میلیون ریال دریافت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85071

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85071/دزدان-موتورسیکلت-های-قم-چنگ-قانون

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir