کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم والیبال افق قم در گفتگو با مهر:

بانوان والیبالیست قم صاحب اولین پیروزی در لیگ برتر شدند

خبرگزاری مهر , 21 دی 1398 ساعت 10:45

​​​​​​​ سرمربی تیم والیبال افق قم گفت: بانوان والیبالیست قم صاحب اولین پیروزی خود در لیگ برتر شدند تا از انتهای جدول جدا شوند.


به گزارش قم نیوز سعیده خلیلی اظهار داشت: تیم افق قم در دیداری معوقه از هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان موفق شد تیم اطلس تهران را شکست دهد و برای نخستین بار در فصل جاری طعم پیروزی در این مسابقات را بچشد.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان مدتی به حالت نیمه تعطیل درآمده بود که علت آن حضور تیم ملی والیبال زنان در مسابقات انتخابی المپیک بود و با پایان این مسابقات، لیگ برتر به روال سابق خود باز خواهد گشت.

سرمربی تیم افق قم گفت: تیم افق قم که از بازیکنانی بی تجربه استفاده می‌کند در بازی‌های گذشته خود به طور طبیعی بازنده شده بود و سرانجام در دیداری معوقه از هفته اول در تهران موفق شد اطلس را ۳ بر یک شکست دهد و با کسب امتیاز این بازی از انتهای جدول جدا شود.

خلیلی بیان داشت: تیم اطلس تهران نیز از نظر نتیجه گیری شرایطی مشابه تیم افق قم داشت و پیش از این بازی پیروز نشده بود و پیروزی دختران تیم افق قم ما را به آینده این تیم به ویژه در نیم فصل دوم و تجربیات بیشتر امیدوار می‌کند.

وی تأکید کرد: تیم افق قم امسال به دنبال نتیجه و پیروز شدن نیست زیرا انتظارات از یک تیم باید متناسب با سطح داشته‌های آن تیم باشد و داشته‌های افق در سطحی نیست که بتواند با تیم‌های پرهزینه و باتجربه لیگ مقابله کند اما حضور در این جمع برای افق ارزشمند و مثمرثمر است.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85124

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85124/بانوان-والیبالیست-قم-صاحب-اولین-پیروزی-لیگ-برتر-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir