يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 85178
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت هندبال قم به مهر خبر داد؛

صدرنشینی هندبالیست‌های قمی در لیگ دسته اول کشور

قم نيوز : رئیس هیئت هندبال استان قم از صدرنشینی هندبالیست‌های قمی در لیگ دسته اول کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد نماینده قم بتواند به لیگ برتر راه یابد.
صدرنشینی هندبالیست‌های قمی در لیگ دسته اول کشور
صدرنشینی هندبالیست‌های قمی در لیگ دسته اول کشور
به گزارش قم نیوز حسین محمدخانی اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان کشور در حالی در جریان است که استان قم یک نماینده در مرحله گروهی این پیکارها دارد که تاکنون عملکردی موفق در این مسابقات داشته است.

وی افزود: نماینده هندبال قم با وجود مشکلات مالی و از دست دادن حامی خود برای شرکت در لیگ دسته اول به سختی توانست وارد لیگ دسته اول شود اما عملکرد قابل توجه هندبالیست‌های قمی این تیم را در صدر جدول گروه دوم پیکارها قرار داده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم هندبال قم در ادامه این مسابقات توانست نماینده کاشان را ۲۹ بر ۲۴ شکست دهد و یک گام دیگر به صعود از مرحله گروهی نزدیک شود و صدرنشینی در حال حاضر تا حدود زیادی مسیر صعود از دور گروهی را برای هندبالیست‌های قمی تضمین کرده است.

محمدخانی بیان داشت: تیم هندبال قم برای راهیابی به لیگ برتر علاوه بر صعود از مرحله گروهی باید در مرحله دوم که تیم‌های راه یافته از سایر گروه‌ها در آن حضور دارند، موفق باشد و امیدواری زیادی به ادامه این روند رو به رشد و صعود به لیگ برتر داریم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر برنامه‌های آموزشی هیئت هندبال استان قم عنوان کرد: کارگاه تخصصی هندبال پایه با حضور مهدی رهبری چهره برجسته هندبال ایران و مربی تیم ملی در قم پایان یافت و مربیان حاضر در این کارگاه دانش مربیگری خود در بخش پایه را به روز کردند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcivzav.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما