پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 85302
منبع : خبرگزاری ايرنا

اجازه سه‌تن از مراجع برای اختصاص یک سوم وجوهات به سیل زدگان

قم نيوز : آیات عظام ناصرمکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی و حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دراطلاعیه‌هایی به مقلدین خود اجازه دادند تا یک سوم از وجوهات شرعیه را جهت کمک به هموطنان سیل زده استفاده کنند.
اجازه سه‌تن از مراجع برای اختصاص یک سوم وجوهات به سیل زدگان
اجازه سه‌تن از مراجع برای اختصاص یک سوم وجوهات به سیل زدگان
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه روز پنجشنبه دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی آمده است: مقلدین حضرت آیت الله مکارم شیرازی می‌توانند طبق نظر معظم‌له یک سوم از وجوهات شرعیه خود را جهت کمک به هموطنان سیل زده استفاده کنند.

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی نیز در پیامی ضمن اظهار همدردی با حادثه دیدگان عزیز و اعزام هیأتی جهت حضور در مناطق سیل‌زده جهت بررسی وضعیت و کمک‌رسانی به مردم شریف این ‌منطقه، آورده‌است: مومنین محترم مجاز هستند از ثلث سهم مبارک امام علیه السلام جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مذکور بپردازند.

دراطلاعیه آیت الله نوری همدانی نیز در این زمینه آمده است: به اطلاع می‌رساند درپی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان، از عموم هموطنان درخواست می‌شود که کمک‌های خود را به مردم سیل زده ارسال نموده و مقلدین مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی می‌توانند طبق نظر معظم‌له یک سوم از وجوهات شرعیه خود را به این موضوع اختصاص دهند.

به گزارش ایرنا،‌ بارندگی های روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه جاری در سیستان و بلوچستان سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، زیرساخت‌ها و اراضی کشاورزی شهرستان‌های جنوبی استان بویژه چابهار، کنارک و نیکشهر شده‌است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchixn6.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما