يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 85342
منبع : خبرگزاری ايرنا

بارش‌ها در قم ادامه می‌یابد

قم نيوز : کارشناس پیش‌بین اداره کل هواشناسی قم گفت: بارش‌ها در قم ادامه می‌یابد و در ساعات ابتدای امشب آسمان قم شاهد رگبار باران خواهد بود.
بارش‌ها در قم ادامه می‌یابد
بارش‌ها در قم ادامه می‌یابد
به گزارش قم نیوز محمدجواد ترابیان افزود: امروز آسمان قم مه‌آلود و ابری است و در برخی ساعات به‌خصوص برای اوایل شب،‌ بارش باران در آسمان این شهر به همراه وزش آرام باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: برای فردا نیز آسمان تقریباً نیمه‌ابری و مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و برای روز سه‌شنبه نیز یک سیستم جدید وارد آسمان قم خواهد شد که هوا را ابری خواهد کرد و در اثر آن،‌ بارش باران در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود که این بارش‌ها در مناطق مرتفع به‌صورت برف خواهد بود.

وی ادامه داد: دمای هوای قم امروز حداقل صفر و حداکثر پنج درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود،‌ همچنین فردا دمای هوا حداقل صفر و حداکثر ۹درجه سانتی‌گراد و برای پس‌فردا نیز حداقل دمای قم منهای یک و حداکثر ۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی‌شده است.

ترابیان در خصوص وضعیت بارش باران در آسمان قم طی ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: در ایستگاه‌های شکوهیه (قم) ۶.۱،‌  جعفریه پنج،‌ جمکران ۴.۴، سلفچگان ۴.۹،‌ کهک ۳ و کوه سفید ۶.۲ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

تعطیلی مدارس بخشهای خلجستان، سلفچگان و کهک به علت بارش برف و برودت و  سردی هوا

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم کلیه مدارس بخش‌های خلجستان، سلفچگان و کهک در روز یکشنبه مورخ ۲۹ دی‌ماه ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

غلامرضا رضایی بابیان اینکه بارش برف امکان تردد دانش آموزان و سرویس‌های مدارس را در این بخش‌ها با مشکل مواجه کرده و همچنین سردی و برودت هوا در بخش‌ها پیش‌بینی می‌شود گفت اعلام تعطیلی با نظر ستاد مدیریت بحران و موافقت استاندار محترم قم انجام شده است.

استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش خلجستان،‌ سلفچگان،‌ کهک،‌ مرکزی و جعفریه است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb5fbw.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما