يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 85546
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم خبر داد؛

کسب ۴ مدال توسط کشتی گیران قمی در مسابقات بین المللی تختی

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم از کسب ۴ مدال توسط کشتی گیران قمی در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی خبر داد.
کسب ۴ مدال توسط کشتی گیران قمی در مسابقات بین المللی تختی
کسب ۴ مدال توسط کشتی گیران قمی در مسابقات بین المللی تختی
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی جام جهان پهلوان تختی در شیراز به پایان رسید و حاصل حضور کشتی گیران شایسته قم در این رقابت‌ها کسب ۴ مدال و سهیم شدن در موفقیت‌های ایران در این مسابقات بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها مهدی ابراهیمی کشتی گیر شایسته قم که مدال‌های رنگارنگ آسیایی و بین المللی برای ایران به دست آورده است در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب نشان طلا شد و مقام قهرمانی این وزن را در کشتی فرنگی به دست آورد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مهدی ابراهیمی تنها کشتی گیر قمی بود که توانست در مسابقات جام تختی به دیدار نهایی راه یابد اما ۳ کشتی گیر قمی دیگر تا نیمه نهایی پیش آمدند اما با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به فینال بازماندند.

وزیری بیان داشت: در این رقابت‌ها رضا مردی در رقابت‌های وزن ۶۳ کیلوگرم رضا مردی به نشان برنز دست یافت، علی اکبر حیدری در ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و ابوالفضل زینتی رفاه در پیکارهای وزن ۷۲ کیلوگرم دیگر برنزی کشتی فرنگی استان قم در این دوره از مسابقات بود.

وی عنوان کرد: کشتی قم در سال ۹۸ در مسابقات لیگ کشتی فرنگی حضور داشت و با نام شهدای مدافع حرم قم در این رقابت‌ها شرکت کرد اما به دلیل نبود حامی مالی ستارگان کشتی قم در این تیم حضور نداشتند و برای تیم‌های دیگر مسابقه دادند و همین موضوع سبب شد تیم شهدای مدافع حرم قم تیمی مدعی نباشد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: هدف از حضور تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ کشتی فرنگی، کسب تجربه برای کشتی گیران جوان قمی بود به طوری که سرشاخ شدن یک کشتی گیر کم تجربه بومی با فرنگی کاران باتجربه‌تر نقش مهمی در افزایش سطح فنی و تجربی کشتی گیران ما ایفا می‌کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-mn6.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما