کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه شیخ عیسی قاسم؛

دعوت از امت اسلام برای مقابله با معامله قرن / این ‌طرح آمریکایی ـ اسرائیلی است

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 13 بهمن 1398 ساعت 14:00

رهبر شیعیان بحرین در بیانیه‌ای از امت اسلام برای مقابله با طرح ننگین معامله قرن دعوت کرد.


به گزارش قم نیوز شیخ عیسی قاسم ،رهبر شیعیان بحرین در بیانیه‌ای اظهار کرد: معامله قرن معامله شرم، ننگ و خیانت، امت و هویت و هستی ما را هدف گرفته است.

او  بیان کرد: معامله‌ای که سبب ننگ بسیار برای همه کشورها، حکومت‌ها، سازمان‌ها و فرزندانی از امت است که در آن مشارکت کرده‌اند، مشارکت در آن اعلان صریح مقابله با امت است و از موضع مخالف آنان پرده برمی‌دارد که باعث بطلان ثقه و اعتماد به مشارکت‌کنندگان می‌شود.

آیت الله عیسی قاسم مقابله همگان را برای مقابله این طرح آمریکایی و اسرائیلی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اگر ملت‌های امت راه را به روی آن (معامله) گشودند، راه برایش باز خواهد شد و اگر بستند، بسته خواهد شد.

رهبر شیعیان بحرین بیان کرد: هر فردی به نوبه خود برای بستن این راه مسئول است، آری ملت‌ها قادر به انجام این موضوع هستند و اگر عزم و اراده، رهبر باید برنامه‌ریزی و تلاش کرد و آنچه در وسعشان است در راه الهی تقدیم و جانفشانی کنند، راهی که راه عزت، قوت و کرامت آنان است و هیچ کس عظیم‌تر از آنان نخواهد بود.

او عنوان کرد: ملت‌های امت هرگاه که در راه الهی شانه به شانه متحد شده و تلاششان را برای او خالص نمودند، از ایمان خود برای عزم و اراده الهام گرفتند و هدایت حرکت خود را به دین و شرع الهی سپردند، اراده شیطانی خصمانه علیه خود را شکست داده و راهشان را برای رسیدن به پیروزی کوتاه کرده‌اند، پیروزی غالب، فوری و فراگیر، این حق است که بر همه چیز برتری می‌یابد و هیچ چیز را بر آن برتری نیست.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85649

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85649/دعوت-امت-اسلام-مقابله-معامله-قرن-این-طرح-آمریکایی-اسرائیلی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir