شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 85795
منبع : خبرگزاری مهر

امام جمعه قم: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات موجب عقب‌گرد دشمنان می‌شود

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: امروز در برابر دو آزمون بزرگ قرار داریم که ۲۲ بهمن و ۲ اسفند است که در این مناسبت‌ها حضور هر نفر موجب عقب‌گرد دشمنان می‌شود.
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات موجب عقب‌گرد دشمنان می‌شود
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات موجب عقب‌گرد دشمنان می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز بزرگی است و ملت ایران از خطرها نهراسیدند و در برابر جهل ایستادگی کردند و قم در این مسیر پیشگام بود.

وی افزود: آزمون بزرگ‌تر جوانان غیور و نسل‌های انقلاب اسلامی آن بود که در حصار زمان دوران انقلاب نماندند و بیش از چهل سال توطئه‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشتند و راه امام و رهبری را به درستی شناختند و نه تنها این راه استمرار یافت بلکه نور این مسیر در منطقه نیز تابید.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ادامه داد: در مسیر انقلاب خطاهایی نیز داشته‌ایم و مسئولان اشتباهاتی داشته‌اند اما راه امام و رهبری به درستی شناخته شد و ملت این مسیر را دنبال می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی پدیده‌ای نو در دنیای معاصر بوده است و راهی جدید و فصل تازه‌ای در تاریخ بشر بوده و ملت خلق گفتمان نوینی داشته و امت اسلامی منسجمی را به رخ دنیا کشاند.

آیت الله اعرافی بیان داشت: پیشرفت‌های گوناگون ایران اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و در عین حال بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تولید گفتمانی نو در جهان معاصر بوده است.

وی افزود: در حالی که سال‌های پس از انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را شاهد بوده‌ایم اما کشور مسیر پیشرفت خود را طی کرد و در حوزه‌های گوناگون به توفیقاتی دست یافته‌ایم.

ایران اقتدار منطقه‌ای بالایی دارد

امام جمعه قم ادامه داد: در حوزه صنایع دفاعی و موشکی رتبه‌های بالایی داریم و ایران اقتدار منطقه‌ای بالایی دارد و دارای نفوذ بین‌المللی است.

وی افزود: به‌رغم همه پیشرفت‌ها مشکلاتی نیز وجود دارد که آنان نیز مورد قبول است و باید جبرانشان کرد.

آیت الله اعرافی گفت: امروز دشمنان با فشار حداکثری امنیت و استقلال و فروپاشی اقتصاد را با تحریم‌ها دنبال می‌کنند که برخی‌ها در داخل به آن دامن می‌زنند و رویکرد غرب گرایانه دارند.

وی ابراز داشت: مقاومت و نشکستن در برابر توطئه‌های سنگین از ویژگی‌های ملت بزرگ ایران است که اگر این صلابت نبود شکوفایی انقلاب رخ نمی‌داد.

این عضو فقهای شورای نگهبان افزود: ۴۰ روز قدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن و ده‌ها راهپیمایی به نام ملت ایران ثبت شده است و برگزاری بیش از دو هزار نماز جمعه حماسی در طول این چهل سال راز ماندگاری انقلاب اسلامی بود و آخرین برگ زرین ملت، حضور میلیون‌ها ایرانی در تشییع شهید سلیمانی بود.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند اقتدار کشور را تثبیت می‌کند

وی در ادامه گفت: امروز در برابر دو آزمون بزرگ قرار داریم که ۲۲ بهمن و ۲ اسفند است که در این مناسبت‌ها حضور هر نفر موجب عقب‌گرد دشمنان می‌شود و آنان را مأیوس و اقتدار کشور را تثبیت می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری همه باید برای ایران به میدان بیایند.

آیت الله اعرافی افزود: امروز دشمنان می‌خواهند جبهه مقاومت را شکست دهند که حضور ملت در این صحنه‌ها راهگشا است و در این راستا همه گروه‌ها و جناح‌ها باید در میدان باشند و بهترین‌ها را برای یک مجلس قوی انتخاب کنند.

معامله قرن باعث تقویت مبارزات خواهد شد

وی در خصوص معامله قرن نیز گفت: بعد از سال‌ها در مسئله فلسطین شاهد ذبح فلسطین هستیم و ترامپ بداند معامله قرن به لطف خدا، جبهه مقاومت و ایران اسلامی دست مایه‌ای برای مبارزات قوی‌تر و شکست صهیونیست‌ها خواهد شد.

وی گفت: ملت ایران داغ مذاکره را بر دل دشمنان می‌گذارد و سرنوشت آنان انتقام سخت است و در این مسیر به شکست خواهند خورد و روزی را شاهد خواهیم بود که بساط آنان از منطقه جمع خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdk50j.yt0kn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما