?>?> جمع آوری روزانه ۷ تن پسماند خشک در منطقه چهار | قم نیوز
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 85821
منبع : خبرگزاری فارس

جمع آوری روزانه ۷ تن پسماند خشک در منطقه چهار

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: به طور میانگین روزانه 6 تا 7 تن پسماند خشک از سطح منطقه چهار جمع‌آوری می شود.
جمع آوری روزانه ۷ تن پسماند خشک در منطقه چهار
جمع آوری روزانه ۷ تن پسماند خشک در منطقه چهار
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی بیان اینکه روزانه 35 دستگاه خودرو جمع‌آوری پسماند خشک در منطقه کار جمع‌آوری را انجام می‌دهند، اظهار کرد: به گونه‌ای که چهار دستگاه مراجعه به درب منازل داشته و 25 دستگاه در سطح منطقه جمع‌آوری دارند؛ چهار دستگاه‌ هم وظیفه جمع‌آوری پسماند از صنوف را دارند و به طور میانگین روزانه 6 تا 7 تن پسماند خشک را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به زیرساخت‌های تفکیک از مبدا، اظهار کرد: تعداد غرفه‌های پسماند خشک 8 واحد است که 7 واحد موقت و یک واحد ثابت است که روزانه دو تن به طور میانگین جمع‌آوری پسماند خشک دارند.

میرابراهیمی با بیان اینکه در 305 اداره و 2 مسجد آموزش پسماند داشته‌ایم خاطرنشان کرد: آموزش چهره‌ به چهره‌ در منطقه چهار شروع نشده است.

وی با تاکید بر اینکه یک ایستگاه مشارکت در حال احداث در منطقه چهار داریم که 150 میلیون تومان برای آن اختصاص یافته است، افزود: برای سال 99 هم 250 میلیون تومان برای پروژه پیش‌بینی شده تا سال آینده پروژه افتتاح شود، همچنین در هشت ماه اول سال 98 بالغ بر 258 هزار مترمکعب خاک برای منطقه تامین شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه از اردیبهشت‌ماه 98 باکس‌های جمع‌آوری پسماند در منطقه چهار افزایش داشته است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تماس‌هایی در خصوص سگ‌های ولگرد در منطقه داشته‌ایم که جمع‌آوری شده است.

میرابراهیمی ادامه داد: 620 مورد جمع‌آوری زباله‌گرد در منطقه داشته‌ایم که 30 مورد از آنها مجدد در قالب پیمانکار به کارگیری شده‌اند.

وی با اذعان به اینکه طرح همیاران بازیافت هم آغاز شده و به بیش از 4 مدرسه آموزش داده شده است، افزود: در بوستان‌های علوی، کوکب و… آموزش داشته‌ایم.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdfj0j.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما