کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مقتدایی: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار می‌زند

خبرگزاری تسنیم , 22 بهمن 1398 ساعت 1:48

عضو مجلس خبرگان رهبری مشارکت ملت ایران در مراسم ۲۲ بهمن را سبب ناامیدی دشمن دانست و گفت: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به دشمنان و آمریکای جنایتکار می‌زند.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله مرتضی مقتدایی با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن روز تاریخی است و از ایام الله است.

وی افزود: 22 بهمن در کشورمان مورد توجه و عنایت امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری و مسئولان و ملت شجاع و ایثارگر و فداکار جمهوری اسلامی بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم با آن علاقه‌ای که به اسلام و جمهوری اسلامی و امام امت و مقام معظم رهبری دارند با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به تجلیل از این روز عظیم می‌پردازند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: حضور پرشور ملت ایران به دشمنان نشان می‌دهد که تصور این که ملت ایران خسته شده و اعتقاد چندانی به نظام ندارد موضوع باطلی است.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه مشارکت ملت ایران در مراسم 22 بهمن را سبب ناامیدی دشمن دانست و افزود: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان و آمریکای جنایتکار می‌زند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: امسال انگیزه مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن مضاعف است چون هم انگیزه تجلیل و تکریم از روز 22 بهمن و هم چهلمین روز شهادت سردار عزیز و پرافتخارمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 85853

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85853/آیت-الله-مقتدایی-ملت-ایران-حضور-پرشور-راهپیمایی-22-بهمن-سیلی-محکمی-آمریکای-جنایتکار-می-زند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir