کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکمیل 326 طرح تولیدی قم نیازمند 1450 میلیارد تومان سرمایه گذاری

خبرگزاری فارس , 23 بهمن 1398 ساعت 12:10

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 326 طرح تولیدی در استان با پیشرفت بالای 60 درصد وجود دارد که تکمیل این طرح ها به هزار و 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر نیاز دارد.


به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی در استان قم اظهار کرد: دو هزار و 209 واحد صنعتی در استان وجود دارد که چهار هزار و 961 میلیارد تومان در این واحدها سرمایه گذاری شده است و این واحدها برای اشتغال 56 هزار و 45 نفر به وجود آوردند.

وی ادامه داد: سهم بخش صنعت استان قم به کل بخش صنعت کشور در زمینه تعداد واحدهای صنعتی 2.9 درصد، در زمینه حجم سرمایه گذاری 1.5 درصد و در زمینه اشتغال 2.3 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: محصولات عمده تولیدی استان انواع محصولات لاستیک و پلاستیک و صنایع پایین دست پتروشیمی، چسب، کفش، دمپایی، مبلمان، سوهان، لامپ‌های کم مصرف، انواع موتورسیکلت، لوازم خانگی، قطعات خودرو، صنایع بسته بندی و صنایع معدنی است.

سیجانی با اشاره به وضعیت طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: 326 طرح تولیدی در استان با پیشرفت بالای 60 درصد وجود دارد که در صورت تکمیل این طرح‌ها برای هشت هزار و 245 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای طرح‌های تولیدی با پیشرفت بالای 60 درصد در استان قم هزار و 329 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است و تکمیل این طرح‌ها نیاز به هزار و 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: مهم ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان در زمینه محصولات فولادی و آهنی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید الیاف مصنوعی، انواع شمش فولادی، فرآورده‌های لبنی و لوازم بهداشتی و سلولزی هستند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 85882

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/85882/تکمیل-326-طرح-تولیدی-قم-نیازمند-1450-میلیارد-تومان-سرمایه-گذاری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir