چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 85901
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: تربیت نسل جوان مورد توجه جامعه باشد

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید همواره در زندگی تقوا داشته باشیم و سعی کنیم به دیگران خدمت کنیم، نسبت به تربیت نوجوانان و جوانان اهتمام داشته باشیم چون آینده کشور را این عزیزان رقم می زنند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: تربیت نسل جوان مورد توجه جامعه باشد
آیت‌الله علوی‌گرگانی: تربیت نسل جوان مورد توجه جامعه باشد
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار اعضای موسسه نسل سلمان فارسی که در دفتر معظم له برگزار شد،  با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: انسان هایی که نسبت به دیگران احسان دارند خود و دیگران را نجات می دهند که اقدام آنها ارزشمند بوده و مورد رضای الهی هستند.

وی افزود: بزرگان دین افرادی هستند که شایستگی این مقام را دارند و باید دستورات خود را از آنها بگیرم، باید از فرمایشات امیرالمومنین (ع) تبعیت کرده و آنها را در زندگی جاری کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) بیان کرد: کسی که به دیگران کمک کند مَحرم و امین وی می شود، باید محبت خود را نسبت به دیگران پیاده کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: امیرالمومنین(ع) می فرماید دست احتیاج و نیاز به هرکسی که می خواهی دراز بکن ولی در آخر اسیر وی هستی، در اسلام تاکید شده است که نباید دست جلوی کسی دراز کرد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: باید همواره در زندگی تقوا داشته باشیم و سعی کنیم به دیگران خدمت کنیم، نسبت به تربیت نوجوانان اهتمام داشته باشیم چون آینده کشور را این عزیزان می سازند.

وی خاطرنشان کرد: نیازهای خود را از دیگران نخواهیم بلکه در زندگی تنها امیدمان خداوند باشد، در خدمت به دیگران دریغ نکنیم تا ضمن عاقبت بخیری مورد رضایت الهی قرار بگیریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccsoq4.2bqpx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما