چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 86057
منبع : خبرگزاری فارس

امیرآبادی: کاندیداها اموال شخصی و هزینه های تبلیغاتی خود را به مردم بگویند

قم نيوز : داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از همه نامزدهای این انتخابات خواست تا لیست اموال و همچنین هزینه های تبلیغاتی خود را به مردم اعلام کنند.
امیرآبادی: کاندیداها اموال شخصی و هزینه های تبلیغاتی خود را به مردم بگویند
امیرآبادی: کاندیداها اموال شخصی و هزینه های تبلیغاتی خود را به مردم بگویند
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی شب گذشته در مسجد امیرالمؤمنین (ع) قم و در حضور جمعی از مردم و پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار و شهادت این شهر با بیان این که دو وظیفه مهم نمایندگان مردم قانونگذاری و نظارت است تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید مراقبت از خود و اطرافیانشان را فراموش نکنند تا بتوانند با زبان باز به بیان مسائل بپردازند.

وی افزود: این مراقبت از خود و اطرافیان با همراهی مردم ولایتمدار قم محقق شده و ما تلاش کرده ایم تا مانند مردم و در کنار آنان زندگی کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس دهم ادامه داد: بنده در طول این چهار سال و در همه جمعه ها، دیدارهای مردمی را ترک نکرده ام که این امر به 25 هزار ملاقات مردمی انجامیده است.

وی همچنین به عدم تأخیر خود در حضور جلسات علنی مجلس و همچنین عدم استفاده از مرخصی در کنار حضور فعالانه اش در ارائه طرح ها و تلاش برای تصویب و قانون شدن آن ها اشاره و بیان  کرد: تلاش همیشگی ما این بوده که عضو مؤثری در مجلس شورای اسلامی باشیم، به تکلیف خود عمل کنیم و بدون معامله با دیگران، حرف های خود را بدون ترس بیان داریم و از حقوق مردم دفاع کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که متأسفانه برخی از نمایندگان فعلی مجلس دهانشان را بسته اند تصریح کرد: بخش مهمی از بیانیه های مجلس دهم که از رسانه ها شنیده شده است، با تلاش بنده و آقای ذوالنور نوشته شد و باید اذعان کنیم که ما در ارزش های انقلاب با کسی شوخی نداریم.

 

انقلابیگری یعنی کار جهادی برای مردم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از عملکرد رئیس مجلس شورای اسلامی در دوران ریاست 12 ساله خود و مشکل آئین نامه ای مجلس در این زمینه، انقلابی گری را گوش به فرمان ولایت بودن، ساده زیستی و مبارزه با اشرافیگری دانست و گفت: انقلابی بودن یعنی کار برای مردم و تمرکز بر کار جهادی.

امیرآبادی همچنین در پاسخ به پرسش یکی از حضار درباره جمع آوری ریل خط آهن از داخل شهر خاطرنشان کرد: این ریل در برخی از قسمت ها جمع آوری شده و ما در همین روزهای اخیر باز هم جلسه ای با وزیر راه داشته ایم تا ادامه این مسئله با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی یادآور شد: در عین حال که طرح های دیگری هم برای راه آهن قم در دست پیگیری داریم که انتقال ایستگاه محمدیه به جمکران و همچنین راه اندازی قطار سریع السیر قم به شهرهای دیگر مانند تهران، اراک و اصفهان از آن جمله است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره مشکل مردمی یارانه های معیشتی گفت: طرح هایی در کمیسیون تلفیق در دست انجام است تا این مشکلات با تدبیر قانونی شدن آن به حداقل برسد.

پرسش دیگری که از امیرآبادی فراهانی شد درباره وزیر سابق بهداشت بود. وی در این باره تأکید کرد: متأسفانه آقای هاشمی 24 یا 28 هزار میلیارد تومان بدهکاری به سیستم وزارت بهداشت تحمیل کرد و حتی کار به جایی رسید که اعتبار دفترچه های بیمه درمانی هم زیر سؤال رفت. ما برای رفع بخشی از این معضل، 15 هزار میلیارد را در کمیسیون تلفیق و برای بودجه سال 99 در نظر گرفته ایم و البته برای حل قصه پُر غصّه بیمه تکمیلی جانبازان نیز پیگیری هایی خواهیم داشت.

کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان در پاسخ به پرسش دیگری درباره مبارزه جدی با فساد گفت: طرحی به همت برخی از همکاران مجلس دهم در حال نهایی شدن است که بر اساس آن، همه مقامات کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون باید اموالشان را برای بررسی اعلام کنند که این قانون با استقبال قوه قضائیه هم رو به رو شده است.

وی افزود: البته برای مبارزه با فساد، فسخ قوانین فسادزا و همچنین بالا بردن هزینه فساد در قوانین جدید هم از اموری است که باید در مجلس یازدهم پیگیری شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfexdc.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما