پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 86098
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: تدابیر لازم برای کنترل بیماری کرونا در قم اتخاذ شده است

قم نيوز : استاندار قم گفت: تدابیر پیشگیرانه لازم برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در استان اتخاذ شده است و جای نگرانی نیست.
تدابیر لازم برای کنترل بیماری کرونا در قم اتخاذ شده است
تدابیر لازم برای کنترل بیماری کرونا در قم اتخاذ شده است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه مشترک ستاد بحران، کارگروه سلامت و قرارگاه پدافند زیستی استان قم با موضوع کرونا در استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به گزارشی از موارد ابتلاء به ویروس کرونا در قم اظهار کرد: برای مقابله با این بیماری، همه بخش‌های درمانی و بهداشتی استان در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی با بیان اینکه تدابیر پیشگیرانه لازم برای مدیریت و کنترل این بیماری در استان اتخاذ شده است و جای نگرانی نیست، تصریح کرد: مردم مسائل و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه هر نوع اخبار کذب و شایعات در خصوص این بیماری می‌تواند منجر به تشویش اذهان عمومی شود، گفت: در این ارتباط دانشگاه علوم پزشکی قم تنها مرجع ذی صلاح محسوب شده و مردم و رسانه‌ها نیز اخبار موثق مربوط به این بیماری را صرفاً از طریق این مجموعه دنبال کنند.

وی با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های مسئول برای مقابله با این بیماری، خاطرنشان کرد: ضروری است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری را با مجموعه بهداشت و درمان استان داشته باشند.

محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از تمهیدات اتخاذ شده برای کنترل بیماری کرونا در استان گفت: به مردم تأکید می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند و با رعایت مسائل بهداشتی و با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaawna.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما