پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 86101
منبع : خبرگزاری تسنیم

نماز جمعه قم به امامت آیت‌الله اعرافی ‌اقامه می‌شود

قم نيوز : علی‌رغم شایعات مطرح شده مبنی بر تعطیل شدن نماز جمعه به علت شیوع ویروس کرونا با اتخاذ تدابیر ویژه نظارت بهداشتی در مصلی قدس نماز جمعه قم به امامت آیت الله اعرافی برگزار می شود.
نماز جمعه قم به امامت آیت‌الله اعرافی ‌اقامه می‌شود / اتخاذ تدابیر ویژه نظارت بهداشتی در مصلی قدس‌
نماز جمعه قم به امامت آیت‌الله اعرافی ‌اقامه می‌شود / اتخاذ تدابیر ویژه نظارت بهداشتی در مصلی قدس‌
به گزارش قم نیوز نشست ویژه مسئولان ستادهای نماز جمعه قم با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین ولدان مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم، دکتر باقریان معاون فنی مرکز بهداشت قم و  دکتر فهیمی مشاور بهداشتی، زیستی نهاد نماز جمعه قم برگزار شد.

در این جلسه که با توجه به برگزاری انتخابات در روز جمعه و شیوع احتمالی بیماری کرونا در قم برگزار شد نکات مهمی جهت آگاهی بخشی و نهایت استفاده از رسانه نماز جمعه جهت آموزش و جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی مردم و نمازگزاران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر باقریان معاون فنی مرکز بهداشت قم در در این جلسه با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و آموزش کامل نمازگزاران نکات مهمی را جهت آموزش مسئولین ستادهای نمازجمعه و انتقال مفاهیم تبلیغی و آموزشی با استفاده از حضور مسئولین بهداشتی شهرهای قم ابراز نمود.

در این جلسه  دکتر فهیمی مشاور بهداشتی و زیستی نهاد نماز جمعه قم هم بر نظارت و کنترل محیط تاکید و تدابیر ویژه ای را برای اعمال توسط خادمین و عوامل توصیه نمود.

مسئول نهاد نماز جمعه قم در این جلسه ضمن لزوم هماهنگی کامل با ائمه محترم جمعه در راستای آگاهی بخشی از تریبون های نماز جمعه تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست ترتیبی اتخاذ گردید تا تمام ستادهای نماز جمعه در استان قم از حضور مسئولین و کارشناسان بهداشتی بهره مند و توصیه های آموزشی و بهداشتی لازم را در بین نمازگزاران جمعه مطرح نمایند.

تاکید بر توزیع فایل ها و پیام های بهداشتی ضمن رعایت آرامش روانی مردم و مخاطبین در کانال های اطلاع رسانی فضای مجازی نهاد نماز جمعه استان قم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مسئول نهاد نماز جمعه قم تشکیل شبکه تبلیغی ائمه جماعات و جمعه قم جهت پیگیری وضعیت سلامت مبتلایان و کمک روانی و روحی به خانواده‌های مبتلا را از راهکارهای مناسب جهت یاری بیشتر به مردم اعلام نمود.

نماز عبادی سیاسی جمعه قم فردا به امامت حضرت آیت الله اعرافی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyydc.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما