يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 86155
منبع : خبرگزاری فارس

امیرآبادی: رای مردم قم مسؤولیتم را سنگین‌تر کرد

قم نيوز : امیرآبادی نماینده اول مردم قم در مجلس یازدهم با صدور پیامی اعلام کرد: اگرچه رای اعتماد و مردم شریف و عزیز قم مسئولیت اینجانب را سنگین تر نمود، اما این رای اعتماد ارزشمند پشتوانه اصلی اینجانب جهت پیگیری مطالبات قانونی و به حق مردم در سطح ملی و استانی خواهد بود
امیرآبادی: رای مردم قم مسؤولیتم را سنگین‌تر کرد
امیرآبادی: رای مردم قم مسؤولیتم را سنگین‌تر کرد
به گزارش قم نیوز در پیام احمد امیرآبادی آمده است: خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر مردم متدین و سرافراز ایران اسلامی شکوه و اقتدار خود را در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاردند.

در این پیام آمده است: مردم شریف و نجیب استان قم نیز در این همایش ملی همانند گذشته نقش آفرینی نموده و برگی دیگر به آرمانهای امام و رهبری و نیز شهدای انقلاب اسلامی به ویژه خون مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عهد و پیمان بستند.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه الطاف الهی در این آزمون مهم از مردم نجیب و بزرگوار در این ایام، مجددا با رای خود اینجانب را به عنوان خادم خویش برای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب نمودند صمیمانه تشکر نموده و سجده شکر به جای می‌آورم.

در این پیام اضافه شده است: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات که تجلی مردم‌سالاری دینی است را به محضر مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، تبریک عرض می‌کنم. از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات؛ شورای نگهبان، وزارت کشور، ناظران و بازرسان و عموم مردم که در تحقق این حماسه بزرگ نقش داشتند تقدیر و تشکر بعمل می‌آید. از حضرات آیات، حجج، اساتید، طلاب، حوزویان و تشکل‌ها و جریانات انقلابی و عموم مردم شریف استان قم که به این جانب اعتماد نموده و رأی داده‌اند، تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

در ادامه این پیام ضمن تبریک به تمام منتخبگان در مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تصریح شده است: امید است مجلس شورای اسلامی قوی، متدین، متعهد و متخصص و دلسوز جامعه داشته باشیم و مجلس خبرگان بیدار و موفق و به یاری خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران هر روز بیش از پیش بالنده‌تر و پیشرفته‌تر و قوی‌تری داشته باشیم. إن‌شاءالله

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده است: در خاتمه تشکر و سپاس خویش را از همه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و نیز تمامی اقشار همانند فرهنگیان، روحانیون و هیات‌های مذهبی، ورزشکاران، کارگران، اساتید دانشگاه، هنرمندان، بانوان و دانشجویان و نیز آحاد مردم فهیم و انقلابی اعلام می‌دارم.

در پایان پیام امیرآبادی تاکید شده است: اگرچه رای اعتماد و مردم شریف و عزیز قم مسئولیت اینجانب را سنگین تر نمود، اما این رای اعتماد ارزشمند پشتوانه اصلی اینجانب جهت پیگیری مطالبات قانونی و به حق مردم در سطح ملی و استانی خواهد بود و در این راستا تمام توان خویش را برای احقاق حقوق مردم وفادار و نجیب را به کارخواهم بست.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcenz8v.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما