کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیامی؛

آیت‌الله نوری همدانی از مجاهدت کادر درمانی قدردانی کرد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 11 اسفند 1398 ساعت 8:16

آیت الله نوری همدانی گفت:از مجاهدت‌های شبانه‌روزی کادر درمان که حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت هستند،تشکر می کنم.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید شامگاه شنبه در پیامی آورده است: لازم می‌دانم از مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان‌ها که طبق بعضی از گزارش‌ها حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت هستند، تشکر کنم که به‌طور حتم عندالله ماجور هستند.

در این پیام آمده است: جریان پیش‌آمده از بیماری کرونا و درگذشت عده‌ای از عزیزان و ابتلای عده دیگری از هم‌وطنان ما موجب ناراحتی است که همه به درگاه خدای سبحان پناه می‌بریم و از ذات اقدسش می‌خواهیم نظر لطف و عنایت همیشگی خود را بر مومنین مستدام بدارد.

پیام حاکی است: بی‌شک رعایت نکات بهداشتی و آنچه را که متخصصین مربوط به امر پزشکی بیان می‌دارند بر همگان لازم است و با رعایت این امور و توسل به حضرات معصومین (ع) و قرائت قرآن کریم و ادعیه ان‌شاءالله همگان از این امتحان و ابتلا سربلند بیرون بیایم.

پیام ادامه یافته است: این‌جانب به‌عنوان طلبه‌ای از طلاب حوزه علمیه قم شفا عاجل همه بیماران و توفیق همه خدمتگزاران را از خداوند متعال خواهانم.

بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86399

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86399/آیت-الله-نوری-همدانی-مجاهدت-کادر-درمانی-قدردانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir