کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله اعرافی: ملت بزرگ ایران بر موج کرونا فائق می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 11 اسفند 1398 ساعت 23:09

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: عزم و همت و درایت والای جهاد گران حوزه سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران، کادر بیمارستان‌ها، بسیجیان، طلاب جهادی، در عرصه‌های گوناگون و ملت بزرگ ایران بر موج کرونا فائق خواهد آمد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی خطاب به مجاهدان و ایثارگران عرصه سلامت برای هرگونه‌ همراهی با ملت عزیز ایران به‌ویژه در خدمت به بیماران و آسیب‌دیدگان این بیماری از فعالیت طلاب و گروه‌های جهادی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پابه‌پای کادر سلامت و درمان، تشکر و تقدیر نموده و توفیقات این خیل عظیم انقلابی را تا شکست کرونا از خدای منان مسئلت نموده است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم،
همه دوستان و همکاران و جهادگران را به عرض سلام، ادب، احترام، تقدیر و سپاس فراوان.

بی‌گمان عزم و همت و درایت والای جهاد گران حوزه سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران، کادر بیمارستان‌ها، بسیجیان، طلاب جهادی، همه سلامت‌یاران در عرصه‌های گوناگون و ملت بزرگ ایران بر موج کرونا و کویید نوزده و همه چالش‌ها فائق خواهد آمد و حوزه همراه و در کنار آنان بوده و خواهد بود.

از همه خدمات و زحمات عزیزان و طلاب عزیز و جوانان پرشور و انقلابی و پرستاران و پزشکان و کادر بیمارستان ها و مسئولان محترم سپاسگزارم و دعاگو و درخدمتم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 86422

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86422/آیت-الله-اعرافی-ملت-بزرگ-ایران-موج-کرونا-فائق-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir