کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خبر داد؛

۲۵ اسفند ماه،آغاز توزیع میوه شب عید در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 12 اسفند 1398 ساعت 10:01

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از آغاز توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در ۲۵ نقطه شهر قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مهرداد غضنفری،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در جریان بازدید از مرکز نگهداری میوه شب عید استان گفت:براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده برای تنظیم بازار ایام نوروز،‌ توزیع میوه شب عید در قم از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود.

او ادامه داد:با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای تامین سیب و پرتقال شب عید، یک هزار و ۵۰ تن سیب و پرتقال وارد استان می‌شود.

غضنفری گفت: در حال حاضر ۳۵۰ تن سیب شب عید در مراکز نگهداری انبارشده و ۷۰۰ تن پرتقال نیز تا چند روز آینده وارد استان می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر قم، افزود: قیمت سیب و پرتقال هرروز قبل از توزیع با توجه به نرخ بازار به مردم اعلام خواهد شد.

غضنفری درباره تامین مایحتاج اساسی مردم در شب عید هم گفت: در حال حاضر در استان ۲ هزار تن برنج، یک هزار و ۷۰۰ تن شکر، ۷۰۰ تن گوشت قرمز و ۶۰۰ تن مرغ برای مصرف مردم در انبار‌ها و سردخانه‌های استان تأمین‌شده است.

او، شایعات این روز‌ها مبنی بر کاهش مواد غذایی را مورداشاره قرار داد و گفت: روند تامین مایجتاج مصرفی استان در حال انجام است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86441

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86441/۲۵-اسفند-ماه-آغاز-توزیع-میوه-شب-عید-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir