کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران؛

آغاز ‌فعالیت گروه‌های جهادی طلاب خواهر برای مقابله با کرونا در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 12 اسفند 1398 ساعت 11:19

ظهیری گفت: گروه‌های جهادی در شهر قم اعلام آمادگی کرده‌اند و آماده ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی هستند.


به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فعالیت‌ها در فضای مجازی در بخش زنان و خانواده شامل مهارت‌های ازدواج، زندگی به توان خدا که در مرحله ثبت نام قرار دارد و مسابقه انقلاب اسلامی که در حال بارگذاری است.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:کمپین تقدیر، تشکر و حمایت از کادر پزشکی و بهداشت در فضای مجازی ایجاد شده که در این کمپین فعالان عرصه فضای مجازی از کادر پزشکی، بیمارستانی و بهداشت عمومی تقدیر و تشکر می‌کنند.

ظهیری افزود: دوره آموزشی تبلیغ نوین، دوره واکاوی بحران جمعیت در ایران، دوره آموزش مهارت‌های رسانه‌ای، دوره تربیت مربی و مشاوره خانواده از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی در فضای مجازی است.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت توجه به بُعد تغذیه روحی و روانی جامعه و جلوگیری از تشویش و استرس افزود: به وسیله پویش روان درمانی و معنا درمانی پیام‌های روانشناسی و پیام‌های آرامش بخش منتقل شده، همچنین به قرائت دعا‌های دسته جمعی به صورت مجازی نیز پرداخته می‌شود.

ظهیری بیان کرد: کمپین یاری رسانان برای خدمت رسانی به مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده است، اما هنوز بیمارستان‌ها ظرفیت برای پذیریش این نیرو‌ها را نداشته‌اند.

او گفت: به منظور حفظ روحیه مردم و بالابردن سطح تاب آوری اجتماعی کمپینی برای ایجاد آرامش روحی و روانی مردم با عنوان پویش روان درمانی و معنادرمانی ایجاد که مورد استقبال واقع شده است.

ظهیری تصریح کرد: با توجه به تعطیلی طلاب، علاوه بر بخش آموزش که به ارائه دروس در فضای مجازی می‌پردازد، بخش فرهنگی نیز به بارگذاری طرح‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزش مهارتی اقدام کرده است تا طلاب و خانواده‌های آن‌ها بدین وسیله از اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه از ظرفیت طلاب خواهر بسیجی و داوطلبین برای بسته بندی لوازم بهداشتی استفاده می‌شود،یادآورشد: گروه‌های جهادی به ویژه در شهر قم و شهر‌های آلوده به ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند و آماده ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی هستند و در بسته بندی پک‌های بهداشتی و تحویل آن‌ها همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/111


کد مطلب: 86447

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86447/آغاز-فعالیت-گروه-های-جهادی-طلاب-خواهر-مقابله-کرونا-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir